Deep Dish Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Stasjonsvogn, ja takk. .!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 snasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Forstår ikke hvorfor ikke BMW har lagt M5 utgave av E39 stasjonsvogn, det hadde vært rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Vi har vel en tråd om E61 M5 fra før... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=385391#385391 Forstår ikke hvorfor ikke BMW har lagt M5 utgave av E39 stasjonsvogn, det hadde vært rått!!! Was a Touring (station wagon) version of the E39 M5 ever produced?Although an E39 M5 Touring was considered and at least one prototype was constructed (in Titanium Silver with a Black Exclusive leather interior), BMW M decided not to produce an E39 M5 Touring due to financial considerations Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Saker til bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Rå bil, trenger litt senk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Power Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Rå bil, trenger litt senk da senk? hehe.. er en familibil vett. Men det de mangler er firhjulstrekk, så hadde den vært perfekt for de forholdene her i Norge. Men jeg hadde ikke sagt nei takk om jeg hadde fått en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Det var familie-racer'n sin det! Hadde ikke vært meg imot å hatt en slik en. Men hadde vel heller gått for sedan hvis jeg først skulle hatt en M5. Men for all del, absolutt ikke noe galt med Touring'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Strøken sak. Er bare og begyne og spare for min del. Men de kunne vel lagd en hissiere front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 syntes den var hissig nok til en touring, en elegant og lekker bil, hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt nå! utrolig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Rå bil, trenger litt senk da senk? hehe.. er en familibil vett. Men det de mangler er firhjulstrekk, så hadde den vært perfekt for de forholdene her i Norge. Men jeg hadde ikke sagt nei takk om jeg hadde fått en.. M-bil kan ikkje ha firhjulstrekk...er ikkje M-bil lenger med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja, da har RS6en fått noe å bryne seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Da vet jeg hva jeg skal kjøpe når jeg er ferdig som BI student og skal stifte familie Og folk sier at det ikke finnes no sportslig familiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Men hvorfor har den M6 felger istedenfor M5 sedan felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Den var helt råå Den nye konebilen lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå