Ish Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Meget pen og velholdt 318ci selges. Bilen har utstyr som; M-sportpakke, sportsunderstell, 18" sommer/15" vinter, Multifunksjonsratt, Klimaautomatikk, Midtarmlene i skinn, Titan-line lykteinnsatser og Xenon-lys. Interiørlister i Titansilber metallic farge. EU-Godkjent Nov/06 uten anmerkninger. For bilder, se link under; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1370017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ville bare si at jeg synes du hadde satt en fin pris på bilen Bilen så veldig bra ut og lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ville bare si at jeg synes du hadde satt en fin pris på bilen Bilen så veldig bra ut og lykke til med salg. Takker Som ekstra info kan jeg si at jeg nylig har byttet luft/kupé -og bensinfilter, tennplugger, bremseklosser foran og bak, for-motstand til viften i klimaanlegget og vannpumpe. Oljeservice også nylig tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 dumt den ikke har sport interiør.. da hadde jeg vært intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 moro pris:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ish Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da var den solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg