matsrh Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe disse bildene har jeg hatt i ett år nå, bestilte de fra en fyr i statene jeg og, betalte 500 spenn til sammen, vel verdt det! Men jeg har enda flere bilder.. 42 TIFF filer og de samme filene i JPEG format bare i mindre størrelse, 2-10 mb per, disse brukte jeg hos allkopi, de printet ut 12 av de for meg, på A3 ark for det var billig, kom på rett over 200 kr... Nydelig kvalitet selv på de. Så har jeg like store JPEG filer av diverse reportasjer, autosport-bilder, og M3, M5 og M6 salgsbrosjyrer. Her er en som har skjønt hvordan man skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Damn! Snakker om nice bil og garasje... Skulle gjerne hatt det sånn hos meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 cato og oddis: snakket akkurat med dag på tlf. han antok at det ville ligge på ca 100,- pr plakat. men, det kunne bli både billigere og dyrere. han anbefalte meg å prate med otto selv en dag jeg kunne. så jeg reiser dit på onsdag. men, da vet dere slik ca pris. om noen andre kunne tenkt seg slike plakater også. så er det bare å henge seg på folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har fått printet ut slike bilder hos ett reklamefirma. Husker ikke hvilket papir de brukte, det var hverken det beste eller dårligste, men resultatet ble ganske bra. Gleder meg til å få rammet de inn og hengt de opp på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 cato og oddis:snakket akkurat med dag på tlf. han antok at det ville ligge på ca 100,- pr plakat. men, det kunne bli både billigere og dyrere. han anbefalte meg å prate med otto selv en dag jeg kunne. så jeg reiser dit på onsdag. men, da vet dere slik ca pris. om noen andre kunne tenkt seg slike plakater også. så er det bare å henge seg på folkens Ja takk.. Jeg henger meg på jeg. Jeg kunne godt tenkt meg ett par plakater, den ene med "Es Lebe die Evolution" skrevet på, og det bildet med en org m3 og den racingrigga.. Ihvertfall.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 cato og oddis:snakket akkurat med dag på tlf. han antok at det ville ligge på ca 100,- pr plakat. men, det kunne bli både billigere og dyrere. han anbefalte meg å prate med otto selv en dag jeg kunne. så jeg reiser dit på onsdag. men, da vet dere slik ca pris. om noen andre kunne tenkt seg slike plakater også. så er det bare å henge seg på folkens Hør med Otto, så kan jeg sjekke på en plass rett ved skolen her, der vi har noe rabatter på utskrifter og slik. Allkopi eller Allprint eller noe sånt heter det. Hvis vi får en bra pris der kan jeg jo ta med plakatene til Våler/Flisa da jeg skal på Rally Norway.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe disse bildene har jeg hatt i ett år nå, bestilte de fra en fyr i statene jeg og, betalte 500 spenn til sammen, vel verdt det! Men jeg har enda flere bilder.. 42 TIFF filer og de samme filene i JPEG format bare i mindre størrelse, 2-10 mb per, disse brukte jeg hos allkopi, de printet ut 12 av de for meg, på A3 ark for det var billig, kom på rett over 200 kr... Nydelig kvalitet selv på de. Så har jeg like store JPEG filer av diverse reportasjer, autosport-bilder, og M3, M5 og M6 salgsbrosjyrer. Du kunne ikke delt dine bilder med oss eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Heisann! Jeg kan fikse pritning til oss! Har ordna deal med en kar som har skikkelig utstyr og som kan printe omgående. Plakatene blir da sendt rett hjem til deg med posten i paprør, med silkepapir mellom lagene. Du betaler kun 40kr for porto og pakking!(denne summen betaler du kun en gang, uavhengig av hvor mange utskrifter du bestiller!) Prisene vi fikk er som følger: 40cmX60cm -> 200kr stk 60cmX90cm -> 300kr stk Det blir da printet på en Canon plakatskriver. Papiret er av typen Canon Glossy Photopaper på rull, og det blir brukt pigmentblekk (dvs det renner ikke) Det blir da så bra at du i teorien kan henge plakaten utendørs Det er selvfølgelig også mulighet for å få printet andre plakater i samme slengen til samme pris. Han anbefaler da at bildet du måtte ønske ikke er tatt med noe mindre enn 5mpx kamera og har full oppløsning, men helt ned i 3mpx gir brukbar kvalitet. Dem som er intrisert kan sende meg mail på Torstein@rokkan.no Trenger: Navn og adresse, hvilke bilder du vil ha, antall og størrelse. Vil du ha andre bilder legger du dem bare ved mailen. Jeg sender en mail tilbake for å bekrefte bestillingen! Edit: Hvis det blir mange bestillinger kan jeg kanskje greie å presse litt på prisen Fikk han vertfall til å gå med på å skippe oppkrav slik at vi sparer noen kroner i postgebyrer Så da får jeg bare håpe at dem som bestiller betaler den vedlagte giroen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Øien & Indregård het dte visst.. hehe. Men prisen der var 120,- om vi bestilte f.eks 15 stk.. Oddis eller Teck, hørt noe fra Otto? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 nei, jeg tenkte meg dit på Torsdag. har ikke mulighet før da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå