Andy_boy Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jess da va det min tur til å bli offer for dårlig vær å siktforhold.. kom kjøranse fra skolen , da jeg ska svinge av en vei , for skal til en kammerat. bremsen tar ikke tak så jeg blir slengt i autoværne så rett i fronten til en møtende bil.. Min BMW e36 320i blir kondemtert regne jeg med , har ikke hatt takst på den men utifra det jeg så var det så ille at den blir kondemnert Men heldigvis ble det ikke personskader på noen av de involverte =) Her er et par bilder som ble tatt rett etter det smalt http://i179.photobucket.com/albums/w289 ... C00035.jpg http://i179.photobucket.com/albums/w289 ... C00036.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 jess da va det min tur til å bli offer for dårlig vær å siktforhold.. kom kjøranse fra skolen , da jeg ska svinge av en vei , for skal til en kammerat. bremsen tar ikke tak så jeg blir slengt i autoværne så rett i fronten til en møtende bil..Min BMW e36 320i blir kondemtert regne jeg med , har ikke hatt takst på den men utifra det jeg så var det så ille at den blir kondemnert Men heldigvis ble det ikke personskader på noen av de involverte =) Fikk ikke tatt bilder av skadene på bimmern min pga æ greide rett å slett ikke å se på den stakkars knuste skjønheten min.. Uffda.Godt det gikk bra med deg og de andre personene.Kjøp masse alkohol og glem hele dritten til mandag Du finner en ny øyensten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 huff føler meg deg! samme skjedde med meg igår :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 ska se om jeg får tatt noe bilder når jeg skal å se på den seiner i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 bare vær glad for at ingen ble skadet, og begynn å se på bruktbilannonser, det hjelper Hadde du kasko eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 ja er gla for at det gikk bra med alle i biln =) får hadde full kasko , så får vell bare begynne å se etter ny bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Ja, men da er jo ting ikke sååå ille da Ingenting som er så gøy som å se etter ny bil. Men er jo alltid litt ekkel opplevelse når sånt skjer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 huff føler meg deg! samme skjedde med meg igår :S oi! hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Her...: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=39536 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Det er kjipt å kræsje... Gått det gikk bra da Du finner nok en ny fin bil Hadde du gjort mye med 320 eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 nei hadde ikke gjort noe med den. holdt på å spare til M3 front å speil å hekk. effektbakpotte å KN filter var det eneste jeg hadde gjort med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Uff, kipe greier, men godt ingen ble skadet. Nye biler finnes det alltids. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 har fått lagt ut et par bilder no av biln , ble tatt rett etter ulykken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Kjørte forbi der like etter at det var skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå