MOTORSCOOP Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 innbytte?? båt, kom med forslag Pen og hel vogn som er nyoppusset i sommer, moderne stil, nytt skifer gulv(ikke stein),har ikke koblet på gass på vogna, men man har mulighet for det,er litt usikker på års modellen, den står nå uten skilter. følger med ett bedre fortelt en den som vises på bilde.. TAR GJERNE INBYTTE I EN 14-16 FOTS BÅT,M MOTOR I INNBYTTE, MÅ IKKE VÆRE STRØKEN... legger inn et bilde type båt jeg ønsker. ikke vannlekasje.. FINN-kode: 9205120 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9205120 legger inn link jeg litt lettere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hvor i landet holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hvor i landet holder du til da? hehe du har ikke lest annonsen du ser jeg står 1455 Nordre Frogn i annonsen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 og det vil si? Vest agder et sted? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå