E36Cab1 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 : Hehe Var jo godt alt gikk bra da De var sykt greie med deg der nede da.. Veldig greit en som går å handler deler for deg. Akkurat som en kelner.. lol Hadde vært mykje værre hadde ikkje dei vært så hjelpsomme. Fikk mat mens eg holdt på med bilen og venta på at pengane skulle overførast. Tilbud om øl kom også på bordet,hehe Eine mekanikeren som jobba der sa at han hadde vurdert å kjøpe bilen for å bruke motoren ettersom den var chippa og gikk veldig godt,men han skjønte ikkje at eg gadd å reise heilt ned frå Norge for å kjøpe denne gamle,ødelagte bilen! Nb! Stod mange biler der av nyere dato med relativt små skader som var boss i deiras auge,derav denne holdningen rekna eg med. Forklarte han litt(yep,i speak a little german) om det norske avgiftssytemet osv,og han vart gaaanske så forskrekka då ja Då skjønte han litt bedre koffor eg valgte å kjøpe detta "vraket" Bilen stod i Passau,omtrent ved grensa til Østerike. Når eg skulle reise køyrte han foran meg for å vise veien til Autobahn og sa eg måtte ringe dersom noe skulle skje,så skulle de komme for å hjelpe. Fantastisk gjeng!!! \:D/
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Fy faen kunne ønsker jeg var deg.. Det er jo som er drøm
E36Cab1 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Skrevet Januar 27, 2007 Ja,var griseheldig med den dealen! Einaste problemet på denna turen var at eine kompisen som var med(var 3 totalt) var lite motstandsdyktig mot dei lave prisane på brennevin og øl så han var omtrent konstant full,hehe...... Lite hjelp å få av han viss da hadde skjedd noke Tok turen som en ferie og var i Tyskland nesten 1 veke. Business&pleasure
Ellingsen B. Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Artig prosjekt dette her. Ser jo ut som du fikk en ganske så "hel" m3 der nede også siden du kunne kjøre denne hjem
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 Ja,var for det meste plateskader+innerskjermen høgre foran. Skal mindre til før dei skroter biler der nede. Et snev av fyllesjuke idag,så blir total avslapping og opp-psyking for å gå på jobb imårra Kom sjølsagt regn,så nå er det klink is overalt. Frista lite å køyre stor bil på detta føret
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 I mangel på tiltak kan eg no alltids legge ut litt meir bilder. Kjøpte meg ny bakrute(tonet) ettersom rutene i begge bilane er dårlige. Deler av karbon interiøret som eg har tenkt å montere i bilen. Skal legge ut tre-interiøret som står i bilen for salg seinere Og til slutt et anlegg som eg har hatt liggende ubrukt i over 1 år nå Var egentlig meininga å ha denne i bussen som eg driver å bygger om,men kansje eg bruker denne i bilen likevel. Trur det skal være en bra spiller,men har som sagt ikkje prøvd den ennå. Er en Blaupunkt San Francisco CD72 TwinCeiver.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Fint det å ha en kompis drita hele veien haha sikkert moro det... Men en veldig fin ferie spør du meg
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 hehe...trur leveren hans sleit litt den veka ja Fin tur med sol heile tia,kjekt med cab da Var en som lurte på ka type felger som står på bilen så eg skal få tatt bedre bilder av desse og legge ut så snart eg kan. Er av typen Rondell 72 i dim 8.5x17 ET13 foran og 10x17 ET15 bak. Høgre framfelg var knust i kollisjonen,så fikk tak i 4 brukte felger av en på BMWCCN. Desse såg nærmest nye ut,så var færnøyd med det kjøpet. Problemet er at desse er gått ut av produksjon så fikk ikkje tak i kun 1 felg... Så isteden for å kjøpe 4 nye felger,valgte eg å beholde desse for eg syns at de passer fint på bilen. Står en Bmw Motorsport felg på framme nå,har ikkje fått kjøpt dekk enda til de andre felgene.
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 Fint med cab da ja Bilen begynner å ta form nå...
E36Cab1 Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 Ja,begynt så smått å ligne på noe nå Men er redd det blir gjort lite i 2 veker framover pga at eg da er på køyring. Men skal prøve å holde liv i tråden til neste gang eg går på fri og får begynt med litt ymse igjen. Ting å gjere først og fremst: * Ta av igjen bakfanger,gjøres klar for lakkering. * Få skifta bakskjermen * Montere ferdig interiøret(montere carbon,gir&håndbrems-mansjetta,girkule osv) * Skifte plastrøret frå radiator til eksp.tank(liten lekk.) * Montere tårnstag motorrom * Justere opp høgda på bilen foran * Legge på nye dekk,skifte høgre framfelg * Skifte bakrute * Ta hjulstilling * Vente på sol&sommer
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Dette blir kjempebra. Ingenting er som nyinnkjøpte deler til bilen Hvor mye måtte du gi for karbon rammen? Tenkte å skaffe en slik selv, men har hørt de er dyre..
E36Cab1 Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Skrevet Januar 30, 2007 Dette blir kjempebra. Ingenting er som nyinnkjøpte deler til bilen Hvor mye måtte du gi for karbon rammen? Tenkte å skaffe en slik selv, men har hørt de er dyre.. Litt varierende priser,har auka litt i det siste. Denne kjøpte eg for ca 1000,- på Ebay. http://cgi.ebay.de/Carbon-Mittelkonsole ... dZViewItem
E36Cab1 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Tok en tur på Ebay etter jobb idag,resulterte i enda noen innkjøp. Rekner med det blir fleire også i tia framover,hehe.... Trur eg kom billigt fra det,med frakt på begge varene kom eg under 500kr Ikveld falt alså valget på desse instrument-ringene: og tilslutt denne "M3" spoileren: Syns denne spoileren er bra diskre og passer godt til cab
-Anders- Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 spennende prosjekt du har gående her ja Men jeg lurer mest på hvor du fikk tak i gir/håndbrekk mansjettene?!
E36Cab1 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 spennende prosjekt du har gående her ja Men jeg lurer mest på hvor du fikk tak i gir/håndbrekk mansjettene?! Kjøpt de på Ebay.Finnes i mangen ulike varianter og farger,og til de fleste Bmw'er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå