Dr_S Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Det er fler av dem i Norge ja..Kompis av pappa Har en helt lik bare at den er rød.. Er vel ikke så mange av denne.. i Norge ihvertfall Merkelig innlegg...Er det fler eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Kjempefin, - men tillater meg å synes det er helt feil felg på en så spesiell bil. Eieren bør være ganske så pedantisk siden han/hun har gått til anskaffelse av en slik perle, og da ble jeg litt forundret over at de har satt på M5 felger Allikevel; Rå bil og høyt opp på ønskelisten. La nå for guds skyld ikke "E-30 big" se bilder av en så fin 850... He He.... ja kommer jeg over en slik å få kjøpt så blir den nok helst trolig motorløs til fordel får ett eller annet meningsløst prosjekt i en gammel 80 talls BMW... uannsett å strøken å flott den var Neida, har jo selv hatt BMW 850 CSI og det er en fantastisk bil.. og jeg var svert gått fornøyd med den... men enda bedre vart jeg fornøyd med E30`n etter att CSI`n måtte bøte med motoren til fordel får den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå