Øyvind81 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Som det står over, får jeg noe særlig effektøkning og kansje litt grommere lyd? Det er på en E39 540´97 mvh. Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hvordan det blir på 540en er jeg usikker på, men på 320en ble ikke effekten stort merkbar. Lyden derimot, ble helt vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Lite effekt, mer lyd og problemer i EU kontroll Det er min erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Lite effekt, mer lyd og problemer i EU kontrollDet er min erfaring Mer lyd er bra Ikkenoe problem med EU kontroll når enn kjenner folk på verksted Blir ikke lyden fin er det jo bare å sveise de på igjen.. Men de stjeler jo noen hester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Noen som har andre erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå