Nitrotox Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Skal du ha en orange farge på bilen må du ha denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 noen som har byggd om fra 316 til 325 å flytta sjekklysan i take over å fått det til å virke du må vel bytte hele ledningsnettet tenker jeg,da 316i ikke har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 techno violet er no og en stili farge.. Ja det må jeg si meg enig i..er i alle fall fornøyd med fargen på min E-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Har selv hatt e30 med delphingrå go farge d asso =) svart er jo åsså En flott farge på e30 cosmoshwarz elr noe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Skal du ha denn orange fargen spm du ser på denn forden der blir jo lakken dobbelt så dyr p.g.a av att det er en to sjiktslakk noe som resulterer i dobbelt så mye lakk =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå