Anderslien Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Jeg har senkefjærer på bilen min, men jeg ville hatt den enda litt lavere foran. Så kom jeg over en sånn greie du kunne dra sammen fjærene litt med. Men jeg er litt tvilsom til dette. Du får kjøpt et sett på Torshov Bilrekvisita til 69kr. Et sett per fjær. Da får du to stk sånne små greier som du kan skru sammen så den klemmer sammen fjæra litt. Men hva skjer når du kommer i ei hard dump så fjærene går ganske så mye sammen? Faller disse greiene bare av da eller? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har prøvd disse fra biltema på diverese forskjellige bilen men merket egentlig aldrig noen forskjell, mine bare sprakk fra hverandre og etter noen uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Det er vel ikke helt lurt å bruke noe sånt.. Lov er det vel heller ikke. Nye fjærer eller helt senkesett ville jeg heller gått for. Potensiell energi oppbevart i fjærene på en bil er ikke særlig kjekt når det først slipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Okei... Tror jeg kommer til å legge dette på hylla ja. Sier seg egentlig selv at det er bare noe drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 hvis du vil ha lav bil. så kan du heller få kjøpe noen fjærer av meg. framfor å bruke disse fjørklemmene ifra thorshov. dette er et 60mm senkesett som er kappet 2 runder. ikke like populært hos alle. men billigere en et nytt senkesett. og mer stabilt enn fjørklemmer. bilder med 17" acs felger. 215/45-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 er mye bedre med kappet fjær enn å klemme dem syns jeg også ja.. hvis du må velge en av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Faen heller, det koster like mye for et nytt sett fjærer som en tur på byen, hvorfor sette sin egen og andres sikkerhet på spill med kappa fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Faen heller, det koster like mye for et nytt sett fjærer som en tur på byen, hvorfor sette sin egen og andres sikkerhet på spill med kappa fjærer? vis han for eks har org dempere men senkefjærer og vil senke mer ! så må du uansett kjøpe dempere og. for vis du senker mer en 40mm med org dempere da går det til helvette etter en liten stund uansett og da er det plutselig snakk om 5-6 tusen kr. ikke vet jeg men jeg bruker ikke så mye spenn på byen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Får jo slike senkeskåler også, som senker noen mm.. Men eks: hvis du kapper en ring på fjærene tror jeg ikke det gjør at du får en trafikkfarlig bil..slik om en hevdet.. Men alt med måte, volvo 240 med to ringer igjen og lekke støtdempere er gjerne ikke så sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hadde vorte avskilta på flekken i ein teknisk kontroll vist du sette på sånne "sammentrekkere". Samme gjelde hevere (ein kompis av meg fekk avskilta bilen på grunn av det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Det meste er bedre enn slik bilxtra senking.. Med slike gummimellomlegg for "stivere" fjærer så kan du risikere å knekke fjæren der hvor gummien sitter, da trykket på fjæren blir helt skjevt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har hørt at når du bruker sånne "klemmer" eller hva det nå var du hadde funnet. Så bir fjærene feil belastet så tilslutt knekker fjærene dine og det blir vel ikke en artig opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har hørt at når du bruker sånne "klemmer" eller hva det nå var du hadde funnet. Så bir fjærene feil belastet så tilslutt knekker fjærene dine og det blir vel ikke en artig opplevelse! da er vi to Eneste som til nød kan kjøpes på bilxtra ol er service deler, kan ikke skjønne hvem som kjøper girkuler, led, neonlys, gulvmatter og annet der..er faen så harry. org Bmw er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Januar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2007 Har hørt at når du bruker sånne "klemmer" eller hva det nå var du hadde funnet. Så bir fjærene feil belastet så tilslutt knekker fjærene dine og det blir vel ikke en artig opplevelse! da er vi to Eneste som til nød kan kjøpes på bilxtra ol er service deler, kan ikke skjønne hvem som kjøper girkuler, led, neonlys, gulvmatter og annet der..er faen så harry. org Bmw er tingen Enig med deg der. Mye bedre å gjøre sånn som meg. Dra på Lidl for å kjøpe mattesett til bmw'en Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Senkeskåler som senker 10mm koster ca 1000,-kr.hør med han her. Jeg har kjøpt en del av han,meget god service. www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå