Gå til innhold

Hobby senking. Noen som har prøvd dette?

Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har senkefjærer på bilen min, men jeg ville hatt den enda litt lavere foran. Så kom jeg over en sånn greie du kunne dra sammen fjærene litt med. Men jeg er litt tvilsom til dette. Du får kjøpt et sett på Torshov Bilrekvisita til 69kr. Et sett per fjær. Da får du to stk sånne små greier som du kan skru sammen så den klemmer sammen fjæra litt. Men hva skjer når du kommer i ei hard dump så fjærene går ganske så mye sammen? Faller disse greiene bare av da eller?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du vil ha lav bil.

så kan du heller få kjøpe noen fjærer av meg. framfor å bruke disse fjørklemmene ifra thorshov.

dette er et 60mm senkesett som er kappet 2 runder.

ikke like populært hos alle. men billigere en et nytt senkesett. og mer stabilt enn fjørklemmer.

bilder med 17" acs felger. 215/45-17

Uten_navn10.jpg

Uten_navn5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen heller, det koster like mye for et nytt sett fjærer som en tur på byen, hvorfor sette sin egen og andres sikkerhet på spill med kappa fjærer?

vis han for eks har org dempere men senkefjærer og vil senke mer ! så må du uansett kjøpe dempere og. for vis du senker mer en 40mm med org dempere da går det til helvette etter en liten stund uansett :P

og da er det plutselig snakk om 5-6 tusen kr. ikke vet jeg men jeg bruker ikke så mye spenn på byen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at når du bruker sånne "klemmer" eller hva det nå var du hadde funnet. Så bir fjærene feil belastet så tilslutt knekker fjærene dine og det blir vel ikke en artig opplevelse!

da er vi to :)

Eneste som til nød kan kjøpes på bilxtra ol er service deler, kan ikke skjønne hvem som kjøper girkuler, led, neonlys, gulvmatter og annet der..er faen så harry. org Bmw er tingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at når du bruker sånne "klemmer" eller hva det nå var du hadde funnet. Så bir fjærene feil belastet så tilslutt knekker fjærene dine og det blir vel ikke en artig opplevelse!

da er vi to :)

Eneste som til nød kan kjøpes på bilxtra ol er service deler, kan ikke skjønne hvem som kjøper girkuler, led, neonlys, gulvmatter og annet der..er faen så harry. org Bmw er tingen :wink:

Enig med deg der. Mye bedre å gjøre sånn som meg. Dra på Lidl for å kjøpe mattesett til bmw'en :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...