Harald e30R Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 ingen som er int? Noen som er int nå? jeg må netsen ta skilta ev han nå hvis ingen har lyst på han bytte den i min MB 200D 85/94mod da? Hei ja er den bilen Eu ok så er jo det int. Send noen bilder til superhb666@hotmail.com så får vi se vet du den skal inn til eu i mai, men tenkte å eu godkjenne den før salg ja, bilder har jeg ikke i farten, men d kan jeg jo ordne snart supert, bare og si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 supert, bare og si ifra vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil. PS Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 supert, bare og si ifra vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil. PS Hvor bor du? OKai. har fått bud på 13 ¨på bilen nå. men Jeg bor PÅ sokna Like ved Hønefoss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 supert, bare og si ifra vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil. PS Hvor bor du? OKai. har fått bud på 13 ¨på bilen nå. men Jeg bor PÅ sokna Like ved Hønefoss okay, da for du vel solgt bile alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Solgt bilen? Nei bilen har jeg enda. står i grasjen den, jeg har måttet ta skiltene av den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 har fortsatt merca jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 har fortsatt merca jeg da sorry penger.. Noen andre som er int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 har fortsatt merca jeg da sorry penger.. Noen andre som er int? ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg