Gå til innhold

E34 525 Defekttopppakning Selges 15000/Bud + delebil e23 735


Harald e30R
 Share

Anbefalte innlegg

ingen som er int? :(

Noen som er int nå? :roll: jeg må netsen ta skilta ev han nå hvis ingen har lyst på han

bytte den i min MB 200D 85/94mod da? :wink:

Hei ja er den bilen Eu ok så er jo det int.

Send noen bilder til superhb666@hotmail.com

så får vi se vet du :wink:

den skal inn til eu i mai, men tenkte å eu godkjenne den før salg ja, bilder har jeg ikke i farten, men d kan jeg jo ordne snart :)

supert, bare og si ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

supert, bare og si ifra

vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt :wink: ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil.

PS Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert, bare og si ifra

vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt :wink: ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil.

PS Hvor bor du?

OKai. har fått bud på 13 ¨på bilen nå. men Jeg bor PÅ sokna Like ved Hønefoss :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert, bare og si ifra

vilke bilder vil du ha? en 85mod er jo ikke helt fri for rust da, så d er sagt :wink: ikke strøken, men helt grei bil, starter uanz vær, aldri hatt startproblemer med denne bilen, har brukt denne som a til b bil mens jeg har fiksa på min tds og hatt den som reserve bil.

PS Hvor bor du?

OKai. har fått bud på 13 ¨på bilen nå. men Jeg bor PÅ sokna Like ved Hønefoss :wink:

okay, da for du vel solgt bile alikevel da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...