Gå til innhold

top gear e60 m5

mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, litt artig det klippet der. Husker første gang jeg så det.. Jeg viste på forhånd at Clarkson likte BMW M-biler (mange tror det er motsatt), samt at jeg forventet at han skulle snakke negativt om selve "BMWen" i den. Og det gjorde han, men etter at han bare fortsatte og fortsatte og fortsatte med drittpreiket (i 5-6min) begynte jeg å bli skikkelig bekymret, mtp på at klippet kun var 9 min langt. "Nå må han da snart get to buisness" tenkte jeg. Og det gjorde han omsider :D Han er en genial underholder!

Kjenner noen Volvo og Opel kompiser som har glisa de første 5-6 av det klippet, før de blir musestille de siste 5 min 8)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Top Gear og Clarkson spesielt så er det viktig å ta det som ytres med et par klyper salt. Top Gear har de siste årene konvertert til å bli et rent underholdningsprogram. Med et par unntak så produseres det ikke lenger biler som suger. Derfor har Clarkson og co. valgt å spesialisere seg på kunsten å spissformulere på en humoristisk måte. Dersom man ikke skjønner seg på humoren og ironien i programmet så bør man heller finne andre kilder for bilrelatert stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...