mOMOe Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 makan til slakting av e60 m5 helt til han trykker på m knappen http://www.youtube.com/watch?v=D1Ym3ZUAKss&mode=related&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 har sett den mange ganger... Like gøy hver gang :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Den er bra den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Genial han derre Clarkson. Han(og Top Gear) utgir seg for å være BMW-motstandere, men liker både E60, E90, M3, M5 og M6. Kanskje BMW ikke var så ille alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Hehe, litt artig det klippet der. Husker første gang jeg så det.. Jeg viste på forhånd at Clarkson likte BMW M-biler (mange tror det er motsatt), samt at jeg forventet at han skulle snakke negativt om selve "BMWen" i den. Og det gjorde han, men etter at han bare fortsatte og fortsatte og fortsatte med drittpreiket (i 5-6min) begynte jeg å bli skikkelig bekymret, mtp på at klippet kun var 9 min langt. "Nå må han da snart get to buisness" tenkte jeg. Og det gjorde han omsider Han er en genial underholder! Kjenner noen Volvo og Opel kompiser som har glisa de første 5-6 av det klippet, før de blir musestille de siste 5 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 var litt vel mye negativt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Når det gjelder Top Gear og Clarkson spesielt så er det viktig å ta det som ytres med et par klyper salt. Top Gear har de siste årene konvertert til å bli et rent underholdningsprogram. Med et par unntak så produseres det ikke lenger biler som suger. Derfor har Clarkson og co. valgt å spesialisere seg på kunsten å spissformulere på en humoristisk måte. Dersom man ikke skjønner seg på humoren og ironien i programmet så bør man heller finne andre kilder for bilrelatert stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå