Gå til innhold

Isbanekjøring på Tøråssjøen i Våler (Hedmark)!

oddis
 Share

Anbefalte innlegg

Blir det kjørin i morra Lørdag 16 ell?

Vet ikke om mildværet har gjort noen skade jeg?

Noe formening om det kan bli noe komplikasjoner ifbm rally vm jeg, usikker på hvor det er kjøring i området der i morra

fredag den 16 og lørdag den 17.. bare for å få det på det rette.

I morra Lørdag, så da er det den 17 feb som er gjeldende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer i morgen. Tar med dama også, hun ble bitt av basillen på Sigdal og vil kjøre på is igjen. Blir mye snurring i morgen sikkert, så har to slepekroker på montert og tau som tåler 4 tonn, samt spade!

Kommer du til å være der i morgen?? Tror du det blir mye køer pga VM? Lønner det seg å kjøre over Kongsvinger tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør om Kongsvinger ja og legg deg på andre siden av Glomma (motsatt side av sjøen) Det er spådd milelange køer på Rv3 og Rv2. Og pass opp for onkel, har vært texas her i dag, blir verre i morgen.

Jeg kommer trolig til å være der ja, så du får se etter bilen... jeg kjenner ihvertfall fort igjen den bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du kommer fra Skarnes/Vormsund/Kløfta og kommer inn til Kongsvinger så ligger det en Statoil stasjon på venstre side, sving inn og opp der. Så står det skilting Våler/Flisa/Kirkenær etc.. Bare å holde til venstre hele veien til du er ute på "landeveien" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...