Lkoddenes Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Kom over en bil på autodb som virket interessant: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Jeg ringte eieren og fikk vite det var originalt en 320 med 1994mod 325 motor som var satt inn i fjor..Bilen har gått 205k og motoren litt over 150k.. Det er som skrevet i annonsen diverse deler fra en m3.. Det skulle visst bare være å bytte bremsene foran, så kan den registreres med m3 motor.. Stemmer dette? Det er ikke bilen på bildet, men den var visst veldig lik.. Hvilke problemer kan oppstå med at den er ombygget? Og til sist, er det et godt kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 hvem legger ut bilder av en helt annen bil når de skal selge ? fin deg en anne bil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 ja, når han ikke legger ut bilder av bilen sin selv så tror jeg du skal satse på en annen! å til ombygd bil å være så var kanskje prisen litt stiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå