Aleks Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 jeg har en e-36 coupe. for noen uker siden røk vaieren til setet.. den som gjør at du kan vippe fram setet.. den er røket nede i understellet, jeg hadde ute setet, hvor kan jeg få tak i ny vaier og er dette vansklig å bytte? jeg må sikkert av m den plasten på baksiden av setet da vaieren er hoppet av der og.. hvordan får eg dette av? noen som vet? takker for svar...
Aleks Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Skrevet Januar 28, 2007 ingen som vet hvordan man får av plastdekselet på baksiden av setet? d e sinnsykt irriterebde at d ikkje fungerer... takker for svar.. hvis eg får noen svar da.
bård Skrevet Januar 28, 2007 Skrevet Januar 28, 2007 husker kke sikkert, men hvis du tar av nakkestøtta så er det vel nesten bare å rive det av hvis ikke du finner noen skruer der. og vaier får du kjøpt hos bmw..
_buzz_ Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Hei, vet dette er en "gammel" tråd, men jeg lurer på presis samme sak! Skal ha av "plast-dekselet" bakpå stolen, for viren har røket/hoppet av! Men hvordan få dette plastdekselet av/rundt selve håndtaket til stolvippe-funksjonen???
Aleks Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Det har seg slik at du kan ikke ta av plastdekselet.. du må rett og slett ta av selve stoffet/skinnet på stolen.. altså stoffet og skumgummien henger fast i hverandre og har en plastkant rundt seg hele veien som følger plastdekselet.. og den plastkanten er liksom falset innunder plastdekselet. som en u sidelengs.. hvis du skjønner.. litt dårlig forklart men det er det beste eg kan gi deg. ta av nakkestøtten.. også tar du tak i stoffkanten oppå stolen. og vipper den mot deg.. var ihvertfall slik på mine stoff seter, men det var ikke vader stoler.. hvis det er det du har så er jeg ikke sikker på om det er slik.. men du kan jo prøve.. mvh aleks! håper det hjalp
_buzz_ Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Det har seg slik at du kan ikke ta av plastdekselet.. du må rett og slett ta av selve stoffet/skinnet på stolen.. altså stoffet og skumgummien henger fast i hverandre og har en plastkant rundt seg hele veien som følger plastdekselet.. og den plastkanten er liksom falset innunder plastdekselet. som en u sidelengs.. hvis du skjønner.. litt dårlig forklart men det er det beste eg kan gi deg. ta av nakkestøtten.. også tar du tak i stoffkanten oppå stolen. og vipper den mot deg.. var ihvertfall slik på mine stoff seter, men det var ikke vader stoler.. hvis det er det du har så er jeg ikke sikker på om det er slik.. men du kan jo prøve.. mvh aleks! håper det hjalp takker for svar.. høres veldig dramatisk ut og gå løs på vader-interiøret slik! får se litt på saken.. men hvor går denne viren da? ned under stolen, og opp langs "begge" sidene på stolryggen?
Aleks Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 ja på mine seter så lå waieren mellom plasten og skumgummien.. du får ikke tatt den under ifra da det er en liten krok som ska festes i hendelen oppe.. tror ikke eg hadde 2 waiere på mitt sete.. hvis eg ikke tar feil.. men det merker du når du får av trekket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå