Gå til innhold

handle fra koed


klubba
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

det er nesten helt feil.. da bør du hvertfall ta i betraktning for hvor MYE du kjøper.. for 500,- kroner kan du doble med tanke på frakt og moms og valuta, men si du handler en relativt lett vare for 1000 kr. da kan du gange med 1,1 for valuta, ¨da er vi 1100,- Så ganger du det med moms 1,25 da blir det 1375,- Regn med at fraktselskapet skal ha en 100-ings for å legge ut for deg, så da er du i 1475,- Så kan du regne med 150 - 250 kr. i frakt og da ender du opp med 1625-1725,- for den varen.. Sa hvid du tenker m-tech lister feks. er det ikke veeeeeldig mye billigere.. om det er det eneste du kjøper..

KOED.dk har veeeldig mye bra.. men de er slettes ikke alltid overlegne på pris. kanskje bare litt billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er først billig når du bestiller mange deler på en gang, bestiller du bare en` del er de ikke så mye billigere enn de norske alternativene. Dette pga det er såpass dyrt å få delene inn i Norge, les; frakt + moms + ekspedisjonsgebyr osv. Brukte deler derimot har jeg inntrykk av at Koed er betydelig mye billigere enn hva for eksempel GS er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noe der for ca 500.- Etter en stund fill jeg regning fra et spedisjonfirma på omtrent samme sum..Ganger du med 2 så er du ikke så langt fra hva varen koster totalt.

Det stemmer nok når du kun handlar for 500. Hadde du derimot handla for 5000 hadde nok reknestykket vorte eit heilt anna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. e driver og bygger opp en m3 motor igjen.. bestilt en del brukte deler og mye nytt.. kom på ca 8500 i dk.. blir vel rundt 11500 når det er her i norge.. dette er iallefall billigere enn å handle alt i norge.. en m3 vann pumpe koster en 4000 i norge snart.. 1800 eller ka d var i danmark.. m3 deler er iallefall billigere i danmark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...