lkruses Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Hei kjører en 328 coupe.. som jeg har montert defa alarm på som låser bilen opp og igjen fjernkontroll...skulle låse opp bilen en dag her. og det eneste som låste seg opp var passasjer døra...måtte da låse fører døra opp manuelt med nøkkel... når jeg da skulle låse igjen måtte jeg ta å låse fører døra manuelt med nøkkel igjen.fikk låst bare førerdøra.sentrallåsen funket ikke,for å få låst resten måtte jeg trykke på fjernkontrollen som da låste passasjer døra..noen som har erfaring med dette?............... Kan det være at sentrallåsmotoren er gåen på førerdøra feks?.... Takker for svar..
Raver^ Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Hei kjører en 328 coupe.. som jeg har montert defa alarm på som låser bilen opp og igjen fjernkontroll...skulle låse opp bilen en dag her. og det eneste som låste seg opp var passasjer døra...måtte da låse fører døra opp manuelt med nøkkel... når jeg da skulle låse igjen måtte jeg ta å låse fører døra manuelt med nøkkel igjen.fikk låst bare førerdøra.sentrallåsen funket ikke,for å få låst resten måtte jeg trykke på fjernkontrollen som da låste passasjer døra..noen som har erfaring med dette?............... Kan det være at sentrallåsmotoren er gåen på førerdøra feks?.... Takker for svar.. Kan du høre at motoren på førersiden går når du bruker fjernlåsen?? Sentrallåssystemet er nokså innviklet, men hvis du skrur av dørtrekket, tar ut lås så kan du se hva det er.. Kan være et stikk som er hoppet ut, eller låsearmen kan ha hoppet utav..
lkruses Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Hei.. helt dødt.. ingen lyd eller noe.. ringte gs bildeler istad og de mente det var sentrallåsmotor som var gåen. men jeg tar av trekket og tar en titt som du nevte.. kan jo være noe enkelt. takk for svar...
Raver^ Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Ja hvis du er heldig da så er det bare stikket som har hoppet utav:).. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå