Gå til innhold

knusing av bmw 7serie


jarli
 Share

Anbefalte innlegg

Trodde BMW var luksusbil der nede :roll:

en gammel bmw luksus bil? i norge er det en dyr bil kansje.. i normale land er ikke slike biler verdt en dritt pga skyhøye driftskostnader osv kontra andre biler.

har selv en kompis fra estland( som er et av de landa i Europa med høyest økonomisk vekst), på 22år som jobber som bilmekaniker i norge. han kjøpte i sommer en strøken 99mod 750i med 100k på telleren, denne kostet rett i overkant av 100000nkr. for vising og skilter i estland kostet det rett over 300kr på det lokale "biltilsyn" som forøvrig er åpent til kl7 hver dag.

bilparken i østblokklandene er jo ganske spredt da fra gammle russiske doninger, til veldig mye nytt av grommere kaliber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde BMW var luksusbil der nede :roll:

en gammel bmw luksus bil? i norge er det en dyr bil kansje.. i normale land er ikke slike biler verdt en dritt pga skyhøye driftskostnader osv kontra andre biler.

har selv en kompis fra estland( som er et av de landa i Europa med høyest økonomisk vekst), på 22år som jobber som bilmekaniker i norge. han kjøpte i sommer en strøken 99mod 750i med 100k på telleren, denne kostet rett i overkant av 100000nkr. for vising og skilter i estland kostet det rett over 300kr på det lokale "biltilsyn" som forøvrig er åpent til kl7 hver dag.

bilparken i østblokklandene er jo ganske spredt da fra gammle russiske doninger, til veldig mye nytt av grommere kaliber!

Ja, du får faktisk en grei 730i for en 7-8000 i Tyskland, men alikevel..de kunne i det minste tatt audien :wink:

Jeg lurer på å hente meg en 740i e38 delebil fra Tyskland..De kaster jo rett og slett disse bilene etter deg der nede :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde BMW var luksusbil der nede :roll:

en gammel bmw luksus bil? i norge er det en dyr bil kansje.. i normale land er ikke slike biler verdt en dritt pga skyhøye driftskostnader osv kontra andre biler.

har selv en kompis fra estland( som er et av de landa i Europa med høyest økonomisk vekst), på 22år som jobber som bilmekaniker i norge. han kjøpte i sommer en strøken 99mod 750i med 100k på telleren, denne kostet rett i overkant av 100000nkr. for vising og skilter i estland kostet det rett over 300kr på det lokale "biltilsyn" som forøvrig er åpent til kl7 hver dag.

bilparken i østblokklandene er jo ganske spredt da fra gammle russiske doninger, til veldig mye nytt av grommere kaliber!

Ja, du får faktisk en grei 730i for en 7-8000 i Tyskland, men alikevel..de kunne i det minste tatt audien :wink:

Jeg lurer på å hente meg en 740i e38 delebil fra Tyskland..De kaster jo rett og slett disse bilene etter deg der nede :shock:

ja de er billige i tyskland...er ikke akkurat gunstige å eie..men faen så kjekke biler når de er ok...husker eg kommenterte prisen innpå her på en 95 mod en gang... fikk litt pepper da. :lol: den sto til langt over 100..tolla da vel og mærke.

selvsagt for eg vondt når folk knuser biler om det er vag eller bmw... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de er billige i tyskland...er ikke akkurat gunstige å eie..men faen så kjekke biler når de er ok...husker eg kommenterte prisen innpå her på en 95 mod en gang... fikk litt pepper da. :lol: den sto til langt over 100..tolla da vel og mærke.

hehe! ja, disse bilene blir dyre i norge..Bare avgiftene på min kommer jo på 160 000kr (eks. moms på bil)

Jeg har tenkt å prøve å få solgt den for 169 000 når sommeren kommer, så prisen på bilen blir egentlig 9000kr og da tar jeg egentlig mye for den...Sykt land :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er "ille" nok fra før der nede, så skal jo disse gutta gjøre det enda bedre... Denne bilen hadde jeg solgt i deler, lett. Ser at de kjører rundt ganske "nye" biler, enda de er ungdommer.. Er nok mye vi ikke vet om de faktiske forhold der nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...