mbrothe Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Har noen 15" BBS-felger som vinterdekka står på.. Senterkoppa står ikke på fordi de er stygge og utslitt. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i nye som disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Kanskje disse kan hjelpe deg: http://gundersen-sportscar.com/kontakt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 www.ebay.de er en fin plass. bare søk på bbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Enhver BBS-forhandler burde kunne skaffe disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?... Rart..jeg får alltid raskt svar..Kanskje du kjører feil merke? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå