mbrothe Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Har noen 15" BBS-felger som vinterdekka står på.. Senterkoppa står ikke på fordi de er stygge og utslitt. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i nye som disse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ca///e Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Kanskje disse kan hjelpe deg: http://gundersen-sportscar.com/kontakt.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetta Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 www.ebay.de er en fin plass. bare søk på bbs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmn Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilronan Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Enhver BBS-forhandler burde kunne skaffe disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?... Rart..jeg får alltid raskt svar..Kanskje du kjører feil merke? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts