mbrothe Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Har noen 15" BBS-felger som vinterdekka står på.. Senterkoppa står ikke på fordi de er stygge og utslitt. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i nye som disse?
Ca///e Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Kanskje disse kan hjelpe deg: http://gundersen-sportscar.com/kontakt.html
cmn Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Dr_S skrev: Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?...
kilronan Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Enhver BBS-forhandler burde kunne skaffe disse.
Dr_S Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 cmn skrev: Dr_S skrev: Jeg kjøpte mine hos www.autogrip.no Jeg sendte en mail ang. nye ventiler og ventilhetter til BBS-felgene mine for ca 1mnd siden. Har ikke fått noe svar.. Kanskje det er for billig til at dem gidder å ta seg tid til å svare?... Rart..jeg får alltid raskt svar..Kanskje du kjører feil merke? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå