Gå til innhold

Etterlysning E34 sølvfarget 518i


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Ja som Tema teksten er skrevet etterlyser jeg en sølvfarget bmw 518i 93 mod. Denne ble inatt stjålet mellom kl 23 - 0630 i åmot Modum (mellom Vikersund og Hokksund). Reg nr BN 62 307. Kontakt politiet, pm meg eller prøv mob 98656102. Har ikke dusør å komme med men takknemlig om noen kunne vært på utkikk.

Mvh Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja en gledelig overraskelse av min samboer som kontaktet kanal 24 og fikk leie bil en hel uke. Hørte på radioen nettopp å bli veldig overrasket. Bilen er forsatt på frifot for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fin gave når jeg bare har dele kasko som ikke dekker leiebil. Tar vel sikkert tid å få fikse bilen om den blir funnet eller i påvente av et skadeoppgjør. Må vel sikkert kjøpe meg noe vrak å kjøre med så veldig irriterende utgifter. Må si jeg følte meg litt forbannet men kansje mest satt jeg igjen med en skuffende følelse. Har jo tross alt prøvd å holde den bilen med godt vedlikehold selv om det bare er en 518 som er 14 år gammel. Vel iallfall gratis leie bil ei uke takket være samboer og kanal 24 :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo deilig og få gratis leiebil da kan hende den har blitt funnet før leiebil kontrakten har gått ut da;)

skal holde øyene mine på veien etter den på disse traktene.

er ofte ute og kjører varer så kan hende den dukker opp hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takker for at du vil følge med kongstian87.

Joda mulig byttet om men den har/hadde bmwccn skiltrammer foran og bak, Bmwccn merke i grillen, bmwccn klister merke i bakruta, rundt tanklokket kan du kansje se at det at det er lakket rundt, nederst på framdør er også flekket/ lakk rust. Ellers så er bilen helt orginal. På profilen min har jeg en link til en hjemmeside med et par bilder. Skal prøve få lagt ut bedre bilder. Taxi sjåfører, venner og noen venner i lastbil bransjen holder et utkikk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...