Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt lyst på senkesett til e 30'n. bilen har originale fjører men er litt lav foran pga rieger fanger. holder det da med 40mm? vil man se forskjell? bør kanskje ha 60 bak og 40 foran.

vil ikke ha gamle slitne fjører. kan også vurdere dempere. ingen fantasipriser. 8)

Skrevet
vil man se forskjell ved å sette på 40 mm? man må ta i betraktning at de originale sikkert har sunket sammen litt..

seff ser man det;) de er nok litt stive første tiden ja men synker fort sammen litt å blir lavere. hadde 60 60 på min ble for lavt syns jeg så satt på 30/15 nå selv

Skrevet

for jeg satt på 40 mm på kadetten min og da så man ikke forskjell. men det kommer vel ann på bilen, og de fjørene på opeln er vel sikkert gamle også, de oriinale altså. i og med at jeg har rieger frontfanger som er lav i utgansgpunktet så holder det med 40 mm foran i alle fall. vil ikke at det skal subbe overalt!

Skrevet

du kan ihvertfall ikke ha mer senk bak enn forran! BMW er orginalt lavere bak, så det vil ikke bli noe pent. Men ett godt alternativ vil jeg tro er 30/15, eller 40/20 kanskje. Det er også forskjell på settene til 4 og 6 syl.

Skrevet

Uten å ha lest for mye så kan det være at jeg har ett liggende (ubrukt) senkesett.. senker 60/40 med dempere apex.. 1000kr.. skal se litt mer på settet.

Skrevet
du kan ihvertfall ikke ha mer senk bak enn forran! BMW er orginalt lavere bak, så det vil ikke bli noe pent. Men ett godt alternativ vil jeg tro er 30/15, eller 40/20 kanskje. Det er også forskjell på settene til 4 og 6 syl.

mener du da 40 foran og 20 bak? blir vel litt lite bak. når man skriver 60/40, vil dette si 60 foran?

60 foran blir i så fall litt lavt tror jeg. vil ikke at den skal subbe overalt!

Skrevet
Uten å ha lest for mye så kan det være at jeg har ett liggende (ubrukt) senkesett.. senker 60/40 med dempere apex.. 1000kr.. skal se litt mer på settet.

ja sjekk ut du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...