Toro Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Har bladd meg frem til språk, der står det "00 D", men det skjer ingenting når jeg trykker på den venstre knappen i instrumentet. Skulle gjerne hatt engelsk istedetfor tysk. Har den store computeren
Storkaren Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Han jeg kjøpte bilen av, sa at han han hadde levert den inn til BMW for å få den omprogramert... men kan jo være det er lettere enn som så
Kenneth520IA Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Da jeg kjøpte 520'en min, fikk jeg beskjed om at den måtte på verksted for å endre språk. Det kunne jeg ikke gjøre selv. På min andre BMW kan jeg det, men den har navigasjon. Det er vel kanskje en annen programvare i denne, da...
jcvold Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 kan gjøre det selv.men er ikke alle det går på.tror det har med å gjøre om den er importert eller ikke. kan få engelsk tekst. søk litt på forumet,for det har hvert diskutert før.var 2 knapper du skulle holde inne samtidig eller no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå