torris Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 selger ett sett med 17" alu til e36, 2 nesten nye dekk og de 2 andre holder 1-2 sesonger til, Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian328i Posted January 29, 2007 Share Posted January 29, 2007 bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
torris Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 har desverre ingen bilde her, vis jeg får mob nr ditt kan jeg prøve å sende som mms. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bård Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 kanskje i det minste lurt å spesifisere hva slags felger du skal selge, og en prisantydning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 send en mms med bilde til mailen din og VIPS har du bilde av felgene dine på dataen.. vi er i 2007.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torris Posted January 31, 2007 Author Share Posted January 31, 2007 jeg tenkte cc 2500 for de men kan jo komme men du kan jo komme med ett bud, er 6 eika felger som er svarte, passer fint på biler med mørke farger, kan sjekke merke når jeg kommer hjem frs jobb Link to comment Share on other sites More sharing options...
torris Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 er det ingen som er interiserte i felgene, kan selge de for 2000, trenger penger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Co|a Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 bilder er jo et Must her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkhue Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Jeg er intresert !!!! bor i lillestrøm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torris Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 ja, det er ikke langt unna, vil du se dem en dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkhue Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 tja. Hva med søndag? Kan du ikke ringe meg på mobilen sånn ca kl 12.00 på søndag så kan vi finne ut av detta ******** Link to comment Share on other sites More sharing options...
torris Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkhue Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Takk for en flott handel !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkhue Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Humf!!! Vil ha tilbake penga!!! du har jo kræsja med felgene jo! var å skulle avballansere dem og var bulk i innsiden på størrelsen på en stor knyttneve. og de andre felgene var ubruklige i følge folka på dekkmann. Makan til svindler!!! tydligvis liten kjangs for å fåtilbake penga her je gitt. Ikke stol på denna fyren folkens. Han er en svindler! Ung feit fyr med blondt hår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E36Cab1 Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Såg du ikkje det når du kjøpte de da? Får du ikkje tak i selger igjen på mobil heller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts