en325ic Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 tenkte å bytte ut di høytalerne som sitter i a stolpen på min e 36 er jo 5 1\2" som sitter der hvilke merke burde jeg gå før?? har hifi sound system så jeg bruker orginal førsterkeren som blei levert med! men før jeg kjøpe biln var d bygd nytt annlegg me 6" jeg vil bruke d orginale. så folkens er d noen som vet kordan høytalere jeg burde gå før som spiller bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hvor mye har du tengt å bruke på frontsettet da? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 tenkte kansje en tusing, men kan jo gå litt høyere. men glemte en ting skal ikke ha toveis element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Ok, men du mener sikkert 5 1/4 Frontsett. Men jeg ville anbefalt dette frontsettet, har hørt med mange jeg kjenner som har det der og som er veldig fornøyd. http://www.megabillig.no/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=15&id=1703 Men det er jo litt dyrere men tror ikke du finner noen bra frontsett til en 1000 lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 e d noen som vet kor æ kan finne blaupunkhøytalere da?? me litt godt utvalg 1 veis høytalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Hva mener du med enveis høytalere? Tenker du på Coaxial? altså at diskanten sitter i midten av elementet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 skal ikke ha diskant i mitten av høytaleren. hels en mid bass? er d d heter?? me d orginal sound system skal d jo spelle ganske greit. vil egentlig ha d orginalt, er ferdi me subb osv må ha plass t barnevogn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Diskanten sitter vel i a-stolpen? Elementet har du i døra vel? Og det er det du skal bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 elemente sitter i a-stolpen, diskant og mellomtone sitter i døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ikke lett å skjønne hva du mener her nei... Har du slik som meg? Med diskant i døra,mellomtone i døra og bass i kickpanelet? Fra innsiden av døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Gå for DLS frontsett, er grisefornøyd med dette. Spiller kjempebra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Her er en bra Midbass høytaler fra Hertz, skal spille ganske bra disse og er jo en 1000 lapp for settet. http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_118&products_id=746 Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva mener du med enveis høytalere? Tenker du på Coaxial? altså at diskanten sitter i midten av elementet? Kan jo ha en enveis fulltonehøytaler da.... dobbeltkonhøytaler...... neida skakke ødelegge tråden no mere, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 kjøp VDO høytallere, de selger de på Bilextra over helle norge, de koster 1153 kroner, for kvalitest lyd da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå