Gå til innhold

Ja da har felgene kommet fra USA=)


 Share

Anbefalte innlegg

SKAM FEITE felger!!!

http://www.dekkonline.com/start.html

der kan du leite etter dekk :D

Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SKAM FEITE felger!!!

http://www.dekkonline.com/start.html

der kan du leite etter dekk :D

Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk :D

okei :D næi! ikke selg, den kommer jo til å bli grise fet når du får på felgene. :) er jo grisefet fra før av også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAM FEITE felger!!!

http://www.dekkonline.com/start.html

der kan du leite etter dekk :D

Ja der jeg kommer til å kjøpe dekk! har aventert felga så for se om det blir noe av! driver å lurer på om jeg skal selge hele bilen(igjen) har aventert den flere ganger men har alltid angra på det! men blir det så jeg skal beholde bilen så blir det valsing å dekk :D

Hvor har du lagt de til salgs?

Har du noe prisantydning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ET40 bak å ET35 forran.. mulig jeg må valse litt :D

Hmm sikker på att du får på de felgene her uten spacer? Det er ikke noe problem å sette på 10 x 19 på en sånn bil men med det innpresset der så bygger de mye innover? eller er jeg helt på jorde nå

De 10 x 19 jeg skal sette på har 13 inpress bak og da er det ikke så stor avstand til stødemperen innen for der.

Uansett så burde du går for 255/30 - 19 dekk for mest mulig plass oppe i skjermbuene og minst mulig subbing 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm sier du det.. ja firma sa de skulle passe! har prøvd på ene felgen bak å den lå HELT inntil trangeste punkte inne bakskjermen! å da er det snakk om under 1mm hehe! men det gikk! så må nok ha på 3mm spacer bak! forran har jeg ikke prøvd! Prisantydning er 15000.- det en hva jeg har gitt for den inkl norsk mva. og frakt! så for jeg ikke det så bruker jeg dem selv! gidder ingen komentarer om at det for du ikke igjen for dem etc.. 255/30 ja.. hadde tenkt på 265/30 da men! å 235/35 forran! noen erfaringer å tips her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde 1mm klaring bak bare med felgen på. Hvorfor skal du ha 3mm spacer da? 3mm spacer var veldig lite også.

Husk når du får på dekk og satt bilen ned så blir felgen mye mer opp i hjulbuen og der er det mye trangere. Spesielt når du gir flatt jern:) kommer til å subbe MYE hvis du ikke valser veldig mye.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde 1mm klaring bak bare med felgen på. Hvorfor skal du ha 3mm spacer da? 3mm spacer var veldig lite også.

Husk når du får på dekk og satt bilen ned så blir felgen mye mer opp i hjulbuen og der er det mye trangere. Spesielt når du gir flatt jern:) kommer til å subbe MYE hvis du ikke valser veldig mye.. :?

Det trengs ikke å valses veldig mye med det inpresset der 8) Men litt må det valses litt overraska att det ikke tar på innsiden men hvis eier sier att det ikke gjør det så gjør det vell ikke det da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...