NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 nei det gjør ikke det.. har prøvd på ene felgen å kunne ikke se det tok inni noe sted da! noen som valser for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Synd de ikke var i ET20 ! Hvis så hadde vært så hadde det blitt lagt inn bud! Grisepene er de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ja de er ikke så dumme:) men de er mye penere i virkeligheten! blir det ikke ET20 hvis du bruker 20mm og 15mm spacer da???! eller blir det motsatt vei kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Blir et 20 med 20 og 15 mm spacer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferthux Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 oj, disse var spessielle:)) grattulerer med pene felger! ü Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 ja da passer de til 5serie å da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 nesten så jeg skulle kjøpt dem til compacten men jeg har desverre felger til den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 ja men man får da aldri får mange felger hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe har akk samme dim liggende i breyton så det tror jeg får holde assa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe har akk samme dim liggende i breyton så det tror jeg får holde assa... humre humre de må du legge ut bilde av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 ja sett inn ett bilde så vi andre for se også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 gråige med bildene for tiden... må ha litt forandringer her først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hva hadde du til salgspris på de felgene dine der NyborgRacing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 hva hadde du til salgspris på de felgene dine der NyborgRacing? Hmm sier du det.. ja firma sa de skulle passe! har prøvd på ene felgen bak å den lå HELT inntil trangeste punkte inne bakskjermen! å da er det snakk om under 1mm hehe! men det gikk! så må nok ha på 3mm spacer bak! forran har jeg ikke prøvd! Prisantydning er 15000.- det en hva jeg har gitt for den inkl norsk mva. og frakt! så for jeg ikke det så bruker jeg dem selv! gidder ingen komentarer om at det for du ikke igjen for dem etc.. 255/30 ja.. hadde tenkt på 265/30 da men! å 235/35 forran! noen erfaringer å tips her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 De er solgt å de gikk alt for billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå