ESveen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Selger en 1983 modell 520i med 280.000 på telleren, bilen er svart med grått interiør. bilen er i grei teknisk stand, men litt rust her og der, men ikke gjennomrustet noen steder. interiøret er helt pluss at det er 8 originale alufelger på nye vinterdekk. bilen står i trondheim. Pris ca. 6000, men bud mottas på tlf 92 84 83 83. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Bilen må bort pga flytting. Ny pris 6.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Bilen solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 neida, den står enda i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 14, 2007 Share Skrevet Februar 14, 2007 ok...hvor langt ned i pris er den kommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Da ble bilen solgt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Og i morgen får jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Lene som skal kjøre den ned fra trondheim sier hun liker den så godt at hun kanskje ikke gidder komme levere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 hehe, så hu berga turen over fjellet? fått sett nå på bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det gikk godt det ja Bilen er grei den, ser jo mye bedre ut enn jeg faktisk regna med Akkurat fått i cd-spillern, fantastisk lyd i frontsettet Så da er det bare 12`ern som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 bra du er fornøyd, endel som forlanger all verdens for minst mulig penger. høytallerne kosta 800 på thorshov, en av få som passa originalhøla. får du brukt de til det nye anlegget eller? kjør en tur til trondheim når/hvis du setter den istand da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Tror det blir til at jeg kjører kun front og sub, har god erfaring med det, og de som sitter i er jo fantastiske Og jeg liker det faktum at de sitter i originalhullene, har sett nok av ødelagte dørpanel, mindre pent. Ikke utenkelig at man tar seg en tur opp til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg