Gå til innhold

Kjennskap om bruk av PayPal?


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at fleire og fleire personer og firma som selger ting på Ebay bl.a har kun PayPal som betalingsmåte.

Det eg lurer på er om når en skal sette innpå penger på sin egen PayPal konto(fylle på med penger) er om at en kan gjøre dette via nettbank??

Har sendt fleire mail til PayPal om dette,men får aldri svar :?

Det står både navn på banken,kontonr og kva en skal skrive på meldingsdelen av giroen på denne infosida deiras. Det står at en må gå i banken og gjøre dette,men for meg virker det rart at en ikkje kan gjøre dette online med "betaling med melding" funksjonen,blir vel samme ulla det vel? :?

Noen som veit om dette går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF :? Når eg er inne på PayPal står det jo "Available balance:0 kr"

Og går inn på "Add funds" sida står dette:

To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.

Transfer funds to the following account:

Mottaker:

PayPal International Ltd

Kontonummer:

8200.02.50690

Bank:

Union Bank of Norway, Oslo

Be sure to also include The Transfer ID. This will ensure that funds are properly allocated to your PayPal account. Be sure to only process electronic payments and not cash as cash payments will be lost or delayed because they might not include the Transfer ID.

bla bla bla........

Men dette trenegr eg alså ikkje gjøre? :shock:

Må legge inn kort info slik at de trekker fra kortet mitt da eller?

Remember,i'm new at this :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kann sette inn penger på din paypal konto.... Menn det som er poenget er att regningen går ijennom paypal så du sender pengene på en giro ijennom de som derifra blir overført til selgers konto =) Jeg sendte mail og fikk dette forklart kjapt på en enkel og grei måte =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...