dagga Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Jeg kjøpte en chip for en stund siden. Den var til 325/525. den stod på en 88 mod. Da passer den vel ikke på min 87 mod 325? Hva er forskjellen i så fall? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toro Posted January 30, 2007 Share Posted January 30, 2007 Det enkleste du kan gjøre for å få et sikkert svar, er å ringe å høre med forhandleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagga Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 litt vanskelig siden jeg kjøpte den av en privat person. tror heller ikke det sto merke på den Link to comment Share on other sites More sharing options...
dagga Posted January 30, 2007 Author Share Posted January 30, 2007 Har 88 mod. forskjellig insprøytning fra 87 mod? med eller uten kat? :s er forvirra Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Ja er forskjell før og etter 88. Går nok ikke omhverandre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts