Gå til innhold

angel eyes og eu kontrol?


StianA
 Share

Anbefalte innlegg

heisann folkens:P

har seg sånn at jeg skal på eu kontroll i morgen (31.1.07) jeg vet det sikkert har vært oppe før men søke motoren min virker ikke her på forumet:(

så jeg lurte bare på om det er stress og få godskjent bilen med angel eyes?

har disse lyktene:

http://racinghouse.onlinera.com/headlights/HLP-RSD100301AC+RSD-500302A.jpg

er ike 100 % like men var det nærmeste jeg gadd og finne hehe:P

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som har limt inn selv ringer er ikke type godkjent.

vist dem er veldi nøye på Eu kontroll så blir det ikke godkjent.

Dem lyktene som har angeleyes har også klare lykt glass. at bare reflektoren som styrer lys bilde og ikke selve lykt glasset.

Kan koble dem ut og sett inn orginal parklys pæren før eukontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wee lyktene mine ble godskjent:P

men bilen kom ikke igjennom pga at abs lapa lyser?

noen som har noen ideer på hvordan jeg finner ut hvem av sensorene som er gåen?

Mener at det ikke skal ha noe å si på eu kontrollen.. I mitt tilfelle så var vertfall pæra borte, så jeg kom gjennom uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen ideer på hvordan jeg finner ut hvem av sensorene som er gåen?

Disse kan måles. Gjorde det selv da jeg hadde problemer med ABS/ASC'en. Til meg fant de heller ingen feil da de leste av feilkoder.

Du napper altså ut der følerne er kobla sammen ("snapp-koblinger") og måler over pinnene. Du skal måle ca 1000ohm i hver føler viss de er ok.

Du kan også måle vekselspenning mellom 0.2-0.8V, men da må du snurre hjulet samtidig som er litt mer vrient viss du er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aroid: 4 parklys er nok ikke lovlig.. noen biler blir jo levert med AE lykter og da er det typegodkjent.. i lovverket står d at bilen skal ha 2 parklys, 2 nærlys og 2/evt 4 langlys..

minst ha 2park lys og heller ikke flere en 4. Du har lov ha 4park lys bare at dem ligger i samma høyde og at det er ikke mere 40cm fra yterste kant på bilen og inn over. 35cm over bakke nivå.

Men så må lyktene var godkjent med parklys. det er E merke og tallene bak som bestemmer om det er lov.

og du har lov og ha 2-4parklys og 2 markeringslys i fronten men markeringslyset må være orange lys.

Og samma du har lov og ha så mange små lys i fronten bare du klar bare ikke det lyser fram over og heller ikke treff bakken. men det må var hvit lys.

Og samma skal grøftlyset var 25cm over bakken.

Jeg har vært på mange Hella lys og lov kurs. Der lær man veldi mye om lov verk om lys bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...