elementz Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Frontfangern min henger litt, jeg får den ikke helt på plass. og under fangern har jeg IKKE denne delen her.. hva gjør den? Mulig jeg spør dumt nå
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Er det alu-rammen du mener er det den som stiver av plasten på fangeren.
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2007 Skrevet Januar 30, 2007 Uten den der, henger vel ikke fangeren i det hele tatt! Min fanger ville ikke så høyt opp som jeg ville, men borret ut hullene i alurammen slik at jeg kunne få den litt høyere opp..
elementz Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 ja, skal den her da stå fastmontert bak frontfangern eller direkte i karoserriet å feste brakettene?
Mr_Sunde Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Støtfangerforsterkningen er på orginalfanger klipset fast til støtfangeren. Den er igjen skrudd fast til støtfangerfestene. Uten denne så er jo støtfangeren mest til pynt og vil ikke gjøre mye nytte .
elementz Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 ja, eg har jo såklart en forsterkning som er klipsa fast i frontfangern, et evig dilemma ditta her kvifor fangern ikkje går heilt inn..
Pauls1 Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 ja, eg har jo såklart en forsterkning som er klipsa fast i frontfangern, et evig dilemma ditta her kvifor fangern ikkje går heilt inn.. orginal bmw fanger eller?
Dazed Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Frontfangern min henger litt, jeg får den ikke helt på plass. og under fangern har jeg IKKE denne delen her.. hva gjør den?Mulig jeg spør dumt nå Den store, lange delen _er_ støtfangeren. Utenpå den henger "plastkappa", som slett ikke har noe med krasjsikkerhet å gjøre, men kun er kosmetisk. Den sylindriske delen bak fangeren er "crashbox-en", som skal kollapse mens den tar opp en bestemt mengde krefter for å skåne vangene for deformasjoner ved ikke alt for kraftige krasj. Hvis det ER den lange aluminiumsskinna du snakker om, så har med andre ord ikke bilen din støtfanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå