Gå til innhold

BMW E34


sornes
 Share

Anbefalte innlegg

Hei:) jeg er ganske fersk innen E34 og vurderer å kjøpe en 520IA 91mod.

er det noe dere synes jeg burde vite før jeg kjøper? eller noe jeg ska se etter? :)

hva er foresten boltsirkelen på denne bilen? Må nesten ha store felger på den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter rust inni luka til bensinlokket, og i hjulbuen på skjermene fremme.. Pleier av og til være litt rust i nedre kant på dørene, innunder den sorte lista..også en fordel å se etter fukt i bagasjerommet, da helst nede ved reservedekket.. En svakhet på disse bilene.. Spør også litt etter om vannpumpa er byttet nylig, da slipper du å gjøre dette selv.. er også en gjenganger:) Har hatt e34 91 mod selv, kjempe mye bil for pengene synes jeg ihvertfall.. Boltsirkel 5x120, ET 20 (innpress..) og senter diam. er 72,5...

Kan også være en ide og sjekke at den ikke trekker til siden under nedbremsing, og ikke rister eller dunker i slitte stag osv..

løp å kjøp, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg er ganske fersk innen E34 og vurderer å kjøpe en 520IA 91mod.

er det noe dere synes jeg burde vite før jeg kjøper? eller noe jeg ska se etter? :)

hva er foresten boltsirkelen på denne bilen? Må nesten ha store felger på den :lol:

Ta en titt her. www.autopower.se (begagnatguiden)

Boltsirkel er 5x120. 18"-19"felger er ikke noe problem,alt avhenger av innpresset på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremser, Hjullager, kardangen, låsesystemet på dørene, at alle vinduer går skikkelig igjen eg har problem med at clipsa på fører vinduet faller av i framkant så vinduet går skeivt igjen :cry: , slakk i styring, slakk i øvre nedre bærearm framme begge sider. Uff høres ut som en bil man ikkje bør kjøpe. Meeen den er knall god å kjøre sånn komfort messig samt god plass. Ser fin og hissig ut iallefall med noen feite felga.. Stod 245/45 17 et20 framme og 265/40 17 et 20 på min da eg kjøpte den men pga subbing har eg gått ned til 235 hele veien rundt.. Helt knall bil men med litt småfix. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...