SteffenM2 Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 Begge starter, skal gås over. Mere info kommer senere! GI BUD! Ene har sittet i en E30 baur cab, andre i en vanlig E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 31, 2007 Share Skrevet Januar 31, 2007 1500,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2007 Var vel i minste laget syns jeg.. Skal høre litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 må komme mer litt mer info om tilstand osv før jeg kan gi deg noen eksakt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Altså, det er to hele motorer, vet iallefall at den ene starter og går veldig bra! Den andre er jeg ikke helt sikker på, men begge motorene er i helt fin stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 2500,- for den som går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Skal spørre.. Tror det blir for lite.. Har jo tross alt tenkt til å selge 318 motoren og girkasse for 3500.. Da blir det nok litt lite med 2500, men skal høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå