SteffenM2 Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Begge starter, skal gås over. Mere info kommer senere! GI BUD! Ene har sittet i en E30 baur cab, andre i en vanlig E30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 1500,-? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted January 31, 2007 Author Share Posted January 31, 2007 Var vel i minste laget syns jeg.. Skal høre litt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 må komme mer litt mer info om tilstand osv før jeg kan gi deg noen eksakt pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Altså, det er to hele motorer, vet iallefall at den ene starter og går veldig bra! Den andre er jeg ikke helt sikker på, men begge motorene er i helt fin stand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 2500,- for den som går? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Skal spørre.. Tror det blir for lite.. Har jo tross alt tenkt til å selge 318 motoren og girkasse for 3500.. Da blir det nok litt lite med 2500, men skal høre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts