ingard Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Trenger eksakte mål på hvor sideblinkerne skal være på en e34 90mod sedan.. Har krangla med to verksteder, ingen vil godkjenne bilen før jeg monterer sideblinkere.. noe jeg synes er idiotisk.. arg.. Men har noen tegninger eller noe sånt? Og er det lagt opp ledninger fra før av for sideblinkere? Må jo borre hull, masse styr..
ingard Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 btw, trenger jeg å ta av skjermene for å gjøre dette? Er det mye arbeid?
Mithrandster Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Kan nok ikkje gi deg eksakte mål.. MEnneh har du ikkje fra før eller har du bytta sideskjermer? eg bytta mine sideblinkers til kvite for ei stund sia og då kome eg til fra baksiden ved å skru ut høgtalaren i sparkepanelet samt ta ut den isolasjons dåtten som er bak. då ser du rett på ledningen som ligger der skal ligge der.. Men visst du ikkje har orginalt så vet eg ikkje om det ligger der
Peer Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 En kamerat av meg bare festa et par blinkerser med tyggis og han fikk det godkjent, de sjekka aldri om de fungerte..
ingard Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Hehe, men jeg har det på mangellappen.. Satans irriterende.. Har aldri hatt blinkers på sida.. Vært godskjent mange ganger før. I tillegg fikk ikke verkstedfyren til å stille inn forlyktene, han mente grillen måtte av. Tviler på det.. Tenkte jeg kanskje kunne feste lykta med sicaflex eller noe, og legge ledninga rundt. Men er vel neppe lov det heller. Tipper han gjennomskuer det.. Noen som har lyst å ta bilder av framskjermen sin?
Villi Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Fortelle hva jeg gjorde, kjøpte diode blinklys på biltema, skjøta jeg ledningene sammen på ledningene til blinklysene foran, så klistra jeg de bare på speilet, så funka de og det var godkjent, så reiv jeg de bare av men de som hadde godkjent den sto og så på :) Så lenge blinklysene funker når sånn at bilen blir godkjent, så har ikke de som godkjenner bilen noe med om du river de av eller åssen de sitter bare de funker på siden når bilen er på eukontroll..
ingard Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Fyren på mitsubitchy sa at blinklyset måtte være der det var montert originalt på samme modell.. Det er jo mye arbeid å montere. Ikke vet jeg hvor stort hull jeg skal borre.. Og å lage hull i bimmern er ikke noe jeg vil. Den er dønn fri for rust..
Sir Hofstad Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Touringen min (imp. 01) har ikke sideblink. Sjekka med verkstedet før jeg leverte den for PKK om hvordan de stilte seg. Fikk til svar at hvis det ikke var montert på bilen var det greit... Fikk selvfølgelig mangel på uorg ratt og senkesettet så jeg måtte innom BT alikevel Sa ikke noe om blink de heller. Kanskje prøve å ringe BT hvis bilen er imp. istedet for å prakkes med eksperter på verkstedet? Hvis ikke noen av stilleskruene på lyktene er defekte er det lettere om mer korrekt å just lys gjennom hullene for dette i grill...
ingard Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Han hørte med BT, men skal ringe selv i morra.. Han sa at det skal være sideblinkere på bruktimporterte biler, men at det har vært slurvet med dette på eukontroller.. merkelig synes jeg da..
Sandersen Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Touringen min (imp. 01) har ikke sideblink.Sjekka med verkstedet før jeg leverte den for PKK om hvordan de stilte seg. Fikk til svar at hvis det ikke var montert på bilen var det greit... Fikk selvfølgelig mangel på uorg ratt og senkesettet så jeg måtte innom BT alikevel Sa ikke noe om blink de heller. Kanskje prøve å ringe BT hvis bilen er imp. istedet for å prakkes med eksperter på verkstedet? Hvis ikke noen av stilleskruene på lyktene er defekte er det lettere om mer korrekt å just lys gjennom hullene for dette i grill... jasså ? mangel på ratt ?
Villi Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 da klistrer du bare på noen lys, og kopler ledingene sammen med blinklyset foran og lar bare ledningene henge ut gjennom panser og forskjerm, er ikke værre enn det..
Sir Hofstad Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Touringen min (imp. 01) har ikke sideblink.Sjekka med verkstedet før jeg leverte den for PKK om hvordan de stilte seg. Fikk til svar at hvis det ikke var montert på bilen var det greit... Fikk selvfølgelig mangel på uorg ratt og senkesettet så jeg måtte innom BT alikevel Sa ikke noe om blink de heller. Kanskje prøve å ringe BT hvis bilen er imp. istedet for å prakkes med eksperter på verkstedet? Hvis ikke noen av stilleskruene på lyktene er defekte er det lettere om mer korrekt å just lys gjennom hullene for dette i grill... jasså ? mangel på ratt ? Ja, kjører bare med ei griptang klipset på aksel
ingard Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 da klistrer du bare på noen lys, og kopler ledingene sammen med blinklyset foran og lar bare ledningene henge ut gjennom panser og forskjerm, er ikke værre enn det.. Så det er ingen regel på hvor det skal stå? Ikke på at det henger ledninger heller? Jeg ble forbanna i dag, så gjorde det du sa.. hehe, kjørte til bilxtra og handla blinklys til 29,- og ledning til 59,- og la ledninga ved lista på skjermen og inn døra og opp i panseret.. spent på om det går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå