Anderslien Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Jeg kjøpte noen kantkjørte Rondell 0063 felger for en stund siden. Betalte vel 2000kr for de med dekk. Jeg pusset ned det kantkjørte selv med pussemaskin, også sendte jeg de på lakkering hos et firma som egentlig lager tilhengere. De sandblåste felgene (brukte noe spesielt som var beregnet for alu felger. Ikke vanlig sandblåsing, fordi de ødelegger aluminiumen), grunnet og sprøytelakkerte de. Dette brukte de 2 uker på, fordi de hadde så mye å gjøre, men det brydde ikke meg noe nå på vinteren. Jeg betalte 1600kr for hele jobben! Dette synes jeg var veldig billig. Jeg sjekket rundt hos andre, og de skulle 1000-2000kr pr. felg. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet også. De valgte farge og alt for meg, og det ble en litt mørkere aluminiums farge enn vanlig, og det likte jeg veldig godt. Har tatt noen dårlige bilder nå, men jeg skal ta noen bedre bilder til helga. Her er hvertfall de bildene jeg har tatt og bilder av sånn de var før: FØR: NÅ: Hva syntes dere? Du ser ikke så godt på bildene, men kommer bedre til helga
E36Cab1 Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Vanskelig å sjå noke spes på de bilda,for dårlig kvalitet. Pen langtfra,men langt fra pen Neida,skaff noen bedre bilder du så det går an å bedømme "kunstverket"!
Frode H. Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Det så veldig bra ut! Pene felger til E34! Har nyrestaurerte felger liggende jeg også og gleder meg til de skal monteres til våren. Ser ut som du trenger nye navkopper. Jeg fikk tak i nye, orginale på www.ebay.de til mine felger.
Toro Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Så bra ut 1600,- for den jobben vil jeg si er grisebillig
ingard Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 leter etter rondell-felger så jeg kan pusse opp.. ble kjempebra det der ja..
Vegard1 Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Dette så veldig bra ut! Kantkjørte så vidt den ene felgen min i fjor.. Nå som jeg ser hvor "lett" det var å fikse det, så må jeg nok jeg å gjøre det Syns ikke det virka så dyrt heller.. Var det alle felgene?
Steffan C Skrevet Januar 31, 2007 Skrevet Januar 31, 2007 Ser jo veldig bra ut dette, selv om bildene kunne vært bedre . Deilig med helt strøkene felger, fiksa mine på denne måten for 3 år siden .
Anderslien Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Skrevet Januar 31, 2007 Dette så veldig bra ut! Kantkjørte så vidt den ene felgen min i fjor.. Nå som jeg ser hvor "lett" det var å fikse det, så må jeg nok jeg å gjøre det Syns ikke det virka så dyrt heller.. Var det alle felgene? Ja, det var alle felgene. Men denne prisen var uten moms da og jeg pussa jo ned det som var kantkjørt selv (han som gjorde det pussa også litt over de der jeg hadde slurva). Frode H. Skrevet: Ons Jan 31, 2007 21:59 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Det så veldig bra ut! Pene felger til E34! Har nyrestaurerte felger liggende jeg også og gleder meg til de skal monteres til våren. Ser ut som du trenger nye navkopper. Jeg fikk tak i nye, orginale på www.ebay.de til mine felger. Jeg har de koppene. Kjøpte helt nye nå nettop. Det var dyrt. Kostet 100kr stykket for en sånn kopp med emblem. Skal sette de på når jeg får på dekkene og alt fikset Ja, jeg skal ta bedre bilder, hehe. Må bare vente til helga så jeg får brukt det kameraet som er bra. Det digitale jeg brukte her er så sinnsykt dårlig.
Ca///e Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Hva? Er det et digitalkamera du har brukt? Ser jo ut som mobilkamera anno 2001 det der jo Men jeg synes likevel det så ut som felgene har blitt meget pene, og til den prisen hørtes det jo ut som litt av et kupp!
Anderslien Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Hva? Er det et digitalkamera du har brukt? Ser jo ut som mobilkamera anno 2001 det der jo Men jeg synes likevel det så ut som felgene har blitt meget pene, og til den prisen hørtes det jo ut som litt av et kupp! Ja, jeg har brukt et digitalkamera som koster 800kr nytt hos en fotobutikk her, hehe. Men det var også litt dugg på linsen som gjorde at de ble så dårlige, hehe. Ja, er fornøyd jeg E-36 328 Skrevet: Tor Feb 01, 2007 09:26 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Dette så bra ut. Rondell 58 er aldri feil. Det er Rondell 63
Ca///e Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Ante meg at det kunne være noe dugg på linsen her ja.
Rstockmann Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 1600,- +mva var en bra pris:) Skal lakke mine 18" M5 felger neste veke. 1 felg er litt riper i og to har flasset litt. Var å høyrte på pris to plasser, han første skulle ha 5000,- inkl. mva.. Mens han andre skulle ha 2000,- inkl. mva for å fikse alt! Det er 6 km mellom disse to..
Anderslien Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 1600,- +mva var en bra pris:)Skal lakke mine 18" M5 felger neste veke. 1 felg er litt riper i og to har flasset litt. Var å høyrte på pris to plasser, han første skulle ha 5000,- inkl. mva.. Mens han andre skulle ha 2000,- inkl. mva for å fikse alt! Det er 6 km mellom disse to.. Ja, 1600kr + mva, bare at jeg ikke betalte mva da Ja, men 2000kr var ikke værst pris det heller da. Det er veldig forskjellig pris fra lakkerer til lakkerer, så det lønner seg å sjekke alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå