<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Har kjøpt en 1994 e34 540ia svart m/svart skinn - delebil. Skal egentlig ha motor, drivlinje, understell og el selv. resten selger jeg. Men gode bud mottas på hele bilen!! Skinninteriøret kan selges billig ved hurtig avgjørelse Kom med bud på bil eller deler. Bilen står i Asker, 15min mot Drammen fra Oslo Reiser også mye til Trondheim, så kan hjelpe med transport. mvh HansK NB! hvis noen virkelig vil ha noe ring helst! eller mail. da det er en del pågang på delene og jeg sliter med og holde trå me pm`ene her på forumet. Jeg forlanger ingen drømmepriser heller, vil bare bli kvitt delene jeg ikke skal ha! hansk@driftfun.com 48269484
Krims0n Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hvis du ikke får noe høyere bud byr jeg 2tusen 750kroner for setene forran og bak. Send meg en PM om ingen andre byr over eller du velger å selge meg det
Stonescream Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Har du fargekoden på bilen? For dersom du skal selge karosserideler, kunne jeg gjerne hatt det morro med V8 fronten og panseret Veit du om hovedlyktene lyktene er universelle på vanlig vs. V8 front? Torstein
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Har du fargekoden på bilen? For dersom du skal selge karosserideler, kunne jeg gjerne hatt det morro med V8 fronten og panseret Veit du om hovedlyktene lyktene er universelle på vanlig vs. V8 front? Torstein Jeg skal sjekke fargekoden i morgen tidlig (fredag) Er usikker på det med lyktene, men trur det er det samme. Skal prøve og finne ut det oxo mvh HansK
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Selger du bensinpumpa? I utgangspunktet ikke, men sitter den i tanken så selger jeg den. (har ikke fått titta noe særlig på bilen ennå) Men hva byr du? mvh HansK
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hvis du ikke får noe høyere bud byr jeg 2tusen 750kroner for setene forran og bak. Send meg en PM om ingen andre byr over eller du velger å selge meg det Skal sende PM om ingen andre byr over. men de går nok til 3k mvh HansK
Stonescream Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 [quote name=] Har du fargekoden på bilen? For dersom du skal selge karosserideler, kunne jeg gjerne hatt det morro med V8 fronten og panseret Veit du om hovedlyktene lyktene er universelle på vanlig vs. V8 front? Torstein Jeg skal sjekke fargekoden i morgen tidlig (fredag) Er usikker på det med lyktene, men trur det er det samme. Skal prøve og finne ut det oxo mvh HansK Konge Jeg må til Vestlandet i helga, men dersom fargekoden er lik og prisen ikke er for høy, kan jeg jo ta en tur neste helg. Ikke langt fra Oslo til asker.
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Kjørekomputer? Ja kjørekomputer har jeg en ekstra av så det kan jeg selge. Bare enheten? Bud? mvh HansK
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 [quote name=]Har du fargekoden på bilen? For dersom du skal selge karosserideler, kunne jeg gjerne hatt det morro med V8 fronten og panseret Veit du om hovedlyktene lyktene er universelle på vanlig vs. V8 front? Torstein Jeg skal sjekke fargekoden i morgen tidlig (fredag) Er usikker på det med lyktene, men trur det er det samme. Skal prøve og finne ut det oxo mvh HansK Konge Jeg må til Vestlandet i helga, men dersom fargekoden er lik og prisen ikke er for høy, kan jeg jo ta en tur neste helg. Ikke langt fra Oslo til asker. diamantsvart metallik, og lyktene er det samme
Jonass Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Tror du må rydde innboksen din. pm sendt til deg. forresten er det noen deksler igjen under motorn? mangler det ene fremste hos meg.
Stonescream Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 [quote name=] [quote name=]Har du fargekoden på bilen? For dersom du skal selge karosserideler, kunne jeg gjerne hatt det morro med V8 fronten og panseret Veit du om hovedlyktene lyktene er universelle på vanlig vs. V8 front? Torstein Jeg skal sjekke fargekoden i morgen tidlig (fredag) Er usikker på det med lyktene, men trur det er det samme. Skal prøve og finne ut det oxo mvh HansK Konge Jeg må til Vestlandet i helga, men dersom fargekoden er lik og prisen ikke er for høy, kan jeg jo ta en tur neste helg. Ikke langt fra Oslo til asker. diamantsvart metallik, og lyktene er det samme Oki, Sendte deg fargekoden jeg har på bilen min på PM. Har du en ca pris på hva du selger panser + grill for?
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Tror du må rydde innboksen din.pm sendt til deg. forresten er det noen deksler igjen under motorn? mangler det ene fremste hos meg. For og si det sånn så har jeg fått 42 pm`r så jeg sliter litt med og få med meg alt. og hvem hva hvor, ingen som skriver alt i pm. de fleste tar utgangspunkt att jeg husker hva de spurte om i tråden osv.... så sorry. så hvis noen virkelig vil ha noe så ring. og kom og kjøp, da får man det man vil ha men trur det er noen deksler igjen ja, må sjekke før jeg lover noe mvh HansK 48269484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå