Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Noen som har noen linker til nettbutikker hvor de selger H&R fjærer? Finner ingen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Trenger du en nettbutikk da? Finn hva du skal ha på H&R sine sider og send en mail til f.eks auto-trio. Eller så kan Simen Malerbakken her på forumet skaffe det. H&R stag-stag er på vei til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Koed har...berre send mail så skaffar dei ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 He he, nettbutikk er ingen musst. Er på recon-runde for hvor mye jeg må gi for H&R 40/15 fjærer.... og hvor jeg evt kan kjøpe. Auto-Trio og Malerbakken er notert, takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 He he, nettbutikk er ingen musst. Er på recon-runde for hvor mye jeg må gi for H&R 40/15 fjærer.... og hvor jeg evt kan kjøpe.Auto-Trio og Malerbakken er notert, takker så mye H&R Sportfedersatz til E36 med 40/15mm senking, kan vi levere for 1348 DKK + moms. Om dette også gjeld for 318is kan eg ikkje love, men du får sende mail og spørje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Du har iallefall valgt riktige fjærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Takker så mye for all hjelp Får høre med Koed da. Har sett en del på bilder av bilen din Hagenisse, og funnet den ganske perfekt senket for min bruk. Vurderer H&R opp i mot Cobra sine 30/20 fjærer... Syntes de senker ganske likt: Hagenisse's Isbil med H&R 40/15 med 17' felger (mener jeg): Gamlebilen til Prebols her på forumet med Cobra 30/20 og 18' felger: Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 til BMW 318IS koster det 1696,- inkl MVA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Noen innspill? Tja. Jeg liker jo naturlig nok min egen slik den er, men rent visuelt ser nok den andre bedre ut. Men felg-størrelsen har kanskje litt å si her. Uansett er jeg godt fornøyd med mitt oppsett (H&R + bilstein). Du bor vel innen rimelig distanse hvis du vil se og evnt prøve hvordan det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Takker så mye for tilbudet Hagenisse, har nå bestillt fjærer av Simen Får jeg tid før jeg får satt på noe som helst gir jeg en lyd fra meg Da var det bare demperne igjen. Har har fått et tilbud på korte Cobra dempere til en fin pris. Hvor mye koster Bilstein sprint egentlig? Blir det for kort med en kort demper bak når jeg bare senker 15 mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Kommer vel på ca 5000,- for bilstein sprint. Auto-trio er billigst. Du skal ha senkedempere både foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Du skal ha senkedempere både foran og bak. Er det noen sak Takker! Får tenke litt på Bilstein VS Cobra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå