aUDUN` Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Vurdere å selge mine LED lykter da jeg ikke føler dem passer til resten av stilen på bilen Passer sikkert perfekt til svart bil me chrome felger Bud ønskes! HELT nye.. kun prøvd på bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Bømp, my hømp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukkhue Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 500.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
aUDUN` Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 hehe, betalte en god del mer enn det for dem.. da kaster jeg heller penger ut vindue Link to comment Share on other sites More sharing options...
djspot Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 jeg kan by deg 1500 inkl frakt? jeg har 20toms chroma felger int send meg sms på 94899880 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts