krizzvips Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 noen som vet når Alf Lie stenger?? tlfnr dit, evt en nettside jeg kan gå og se på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=alf+lie ikke vanskeligere enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 opplysningen 1881 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 åpent 10-17.30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 lettest her da! Har jo det liggende på mobben:22322205. Åpningstiden er variabel..er det noe å gjøre blir han der hvis det trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Alf Lie er en guru innen BMW, spesielt de eldre, kan ikke han løse et problem på BMWen så kan ingen! Han har åpent når det trengs! Forresten så pleier han å stenge i Desember og Juli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Har bare så peil. Bare en sånn ting at han kun bruker 5.1 bremsevæske på service liksom. Kvalitet hele veien. Og en service som bare ikke ekstisterer andre steder. Hehe... og så røyker han i bilen mens han prøvekjører og tester..ingen tvil hvem som er sjef nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Hehe har dere sett verkstedet hans? Det er en studie i organisert kaos Har brukt Alf Lie hver gang siden jeg flyttet til Oslo og ikke angret på det.For maken til service instilling har jeg ikke vært borti. Husker godt att jeg hentet min daværende bil der en gang,en 735iL midt i fellesferien på en søndag....da hadde han byttet radiator Men jeg sa til han på forhånd att det ikke hastet men likevel så hev han seg over jobben... Men det er klart att vi som er faste kunder opparbeider seg en viss status,som vi kan nyte godt av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Vurderer nesten å kjøre ned til oslo bare for å la denne Alf Lie mekke på bilen. Jeg er dritt lei av udugelige verksteder her i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå