D.C.V Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Er absolutt en bil jeg kunne tenkt meg Er det 2.5l som står i disse orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Er det ja, 2.5 4'er om jeg ikke bommer alt for fært nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Er det ja, 2.5 4'er om jeg ikke bommer alt for fært nå! Dette er ikke en orginal Sport Evo. Vanlig M3 har 2.3L orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 Motor: 2,5 liters evo3, 3 lags stålpakning, Smidde stempler, herda veiv og råder, Lotec kamaksler, sinterlamell tilton185MM, tilton 2 skivet trykkplate 780nm, alt er vektjustert og avbalanser, turbo s200g +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 så skulle den vel hatt en lakering og nye dekaler vil jeg tro siden jeg hadde bestilt dekaler og lakkering for 3 år siden og ingen har gjort noe med det etter jeg solkte den.. kan jo hende det bare var jeg som var litt for nøye og da.. Du har ikke disse dekalene liggende enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2007 Share Skrevet Februar 15, 2007 denne bilen har ikke en sport evo motor vist det ikke er byttet motor siden jeg hadde den.. og nei jeg har ikke disse dekalene liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg