fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 noen som har noen gode tips til hvordan feste gts stylinga, sideskjørt er greit, har kutta i originalfageren eller litt så dem er der, eller er kun forran, og ikke ned mot hjulbuene forran og bak, så har jeg festa fangerne med sigaflex lignende opplegg, men hvordan skal jeg lage eller feste dem i sidene? har brukt stålstrips til nå men syntes d var litt harry:/ og vill gjerne ha det gjennomført.
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 er jo mange som kjører med denne stylinga på bilen, så må jo være en eller annen som har peiling? pliiis trenger hjelp
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hm.. på min har det blitt lagd noen slags plater som man skrudde fangeren på hel i ytterkantene.. er ikke helt sikker da det ikke var jeg som gjorde det..
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 så du kan se boltene på fangeren? er di skrudd gjenna fangeren? for jeg vill ikke at festene eller skruene skal vises.
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 nei ikke på utsiden. men der den bretter rundt rett foran dekket lissom. vanskelig å forklare... de er ikke skrudd gjennom fangeren på fremsiden
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 vill ikke at skruene skal vises der en gang:/ vill ha det helt cleant
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 hmm.. da vet jeg ikke helt. lime de med sikaflex på sidene der eller no..
Nygaard Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 får min styling med alt av monterings dill i neste uken kan ta bilde da:P
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 hmm.. da vet jeg ikke helt. lime de med sikaflex på sidene der eller no.. er jo litt vanskelig det, med tanke på at det er mellomrom mella fanger og sidene innenfor kanten på fangeren.
fatboy Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 får min styling med alt av monterings dill i neste uken kan ta bilde da:P hadde vært flott det da=) har du funnet no ut når du kommer og henter det?
bmwhans Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 uff jeg husker ikke akkurat nå. hvis du ønsker kan jeg gå ned å ta et bilde av det eller no?
bmwhans Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 skal ta bilde i morra. fikk ikke tid i går og glemte det i dag
CandyCab Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Er det ikke bare å støype inn noen glasfiber fester på baksiden av fangeren da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå