Schnellfahren Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Fredrik har sikkert noe info å komme med angående dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hadde vært greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 ville heller gått for 911 uansett hadde jeg vært deg, men er jo du som skal ha bil, så lykke til uansett:) Jeg ville jo også heller hatt en E46 M3, men siden jeg er student så har jeg ikke råd til den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 Det er jo akkurat der det ligger, har ikke råd til noe mer en 944.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Hvis du skal ha deg en porsche, så ta deg lån til en skikkelig en! Ikke kjøp deg en 944 bare for å ha en porsche. Du trenger ikke kjøpe de dyreste bilene;) Hvis porsche er en drøm, så kjøp 911:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Du vet godt at Porsche ikke er drømmebil for meg men jeg tenkte alternativt i forhold til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå