MathiasR Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 skal kjøpe meg første bil og har lyt på enten E30 eller E34. bør helst være i trøndelagsområdet. pris mellom 0 til maks 10000 kom med bilder og info og en pris så skal jeg vurdere det Kan godt være litt å gjøre på den, tåler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Har en bil til deg -89 520I, sort. Eu-ok et år til. Bilen er forsåvidt hel og grei, takluke,tåkelys. Utfordringene på den er: må bytte dørtrekk vs bak (følger med), klipse på fjær på kaliper bak(følger med), liten eksoslekkasje i kjølevann, men er kjørbar. Byttet motor som går pent, men har fordeler på siden i tillegg til på toppen, ikke så pent synes jeg men ikke noen praktisk betydning. Den står på Stjørdal uten vinterdekk... Nytt sportsratt, 2,5 toms eksosanlegg hele veien med liten potte bak (grom lyd da), manuell kasse. Har bakspoiler med bremselys som kan følge med. Ordner deler som måtte trenges for en rimelig penge... Har du interesse og tid er det en fin bil. Er du interessert kan jeg sende bilder. Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har en bil til deg -89 520I, sort. Eu-ok et år til. Bilen er forsåvidt hel og grei, takluke,tåkelys. Utfordringene på den er: må bytte dørtrekk vs bak (følger med), klipse på fjær på kaliper bak(følger med), liten eksoslekkasje i kjølevann, men er kjørbar. Byttet motor som går pent, men har fordeler på siden i tillegg til på toppen, ikke så pent synes jeg men ikke noen praktisk betydning. Den står på Stjørdal uten vinterdekk... Nytt sportsratt, 2,5 toms eksosanlegg hele veien med liten potte bak (grom lyd da), manuell kasse. Har bakspoiler med bremselys som kan følge med. Ordner deler som måtte trenges for en rimelig penge... Har du interesse og tid er det en fin bil. Er du interessert kan jeg sende bilder. Johnny Hvor mye skal du ha da?du kan jo komme med bilder så får jeg se om det kan bli aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 har en e28 som står i trondheim. ligger på autodb.no under sør trøndelag, svart. priset til 8.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2007 har en e28 som står i trondheim. ligger på autodb.no under sør trøndelag, svart. priset til 8.000. beklager er nok ikke intr i e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå