MathiasR Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 skal kjøpe meg første bil og har lyt på enten E30 eller E34. bør helst være i trøndelagsområdet. pris mellom 0 til maks 10000 kom med bilder og info og en pris så skal jeg vurdere det Kan godt være litt å gjøre på den, tåler det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Dobbelpost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Har en bil til deg -89 520I, sort. Eu-ok et år til. Bilen er forsåvidt hel og grei, takluke,tåkelys. Utfordringene på den er: må bytte dørtrekk vs bak (følger med), klipse på fjær på kaliper bak(følger med), liten eksoslekkasje i kjølevann, men er kjørbar. Byttet motor som går pent, men har fordeler på siden i tillegg til på toppen, ikke så pent synes jeg men ikke noen praktisk betydning. Den står på Stjørdal uten vinterdekk... Nytt sportsratt, 2,5 toms eksosanlegg hele veien med liten potte bak (grom lyd da), manuell kasse. Har bakspoiler med bremselys som kan følge med. Ordner deler som måtte trenges for en rimelig penge... Har du interesse og tid er det en fin bil. Er du interessert kan jeg sende bilder. Johnny Link to comment Share on other sites More sharing options...
MathiasR Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 Har en bil til deg -89 520I, sort. Eu-ok et år til. Bilen er forsåvidt hel og grei, takluke,tåkelys. Utfordringene på den er: må bytte dørtrekk vs bak (følger med), klipse på fjær på kaliper bak(følger med), liten eksoslekkasje i kjølevann, men er kjørbar. Byttet motor som går pent, men har fordeler på siden i tillegg til på toppen, ikke så pent synes jeg men ikke noen praktisk betydning. Den står på Stjørdal uten vinterdekk... Nytt sportsratt, 2,5 toms eksosanlegg hele veien med liten potte bak (grom lyd da), manuell kasse. Har bakspoiler med bremselys som kan følge med. Ordner deler som måtte trenges for en rimelig penge... Har du interesse og tid er det en fin bil. Er du interessert kan jeg sende bilder. Johnny Hvor mye skal du ha da?du kan jo komme med bilder så får jeg se om det kan bli aktuelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ESveen Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 har en e28 som står i trondheim. ligger på autodb.no under sør trøndelag, svart. priset til 8.000. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MathiasR Posted February 2, 2007 Author Share Posted February 2, 2007 har en e28 som står i trondheim. ligger på autodb.no under sør trøndelag, svart. priset til 8.000. beklager er nok ikke intr i e28 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts