NSS Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Da har jeg endelig fått somlet meg til å kjøpe meg ny bil Har ikke fått tatt noen bilder enda, så jeg håper at forrige eieren ikke har noe imot at jeg bruker bildene hans: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 16&tot=782 Så skal jeg prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Grattis! Du veit vel hva jeg syns om de fangerne, men den ser jo hel og pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Gratulerer med"ny"bil. Iflg bildene ser bilen pen og ryddig ut. Få byttet de orange blinklysene så blir bilen enda penere Og som alltid,felger og bilens bakkeklaring forandrer mye på en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Grattis med ny BMW NSS. Ser velholdt ut denne, og virker som et godt utgangspunkt for div. oppgraderinger du måtte ha fremover . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg ville satt ønskelista slik: 1. 2001-look foran+bak med xenon. Gjerne Hella original. 2. M5 felger + litt senk. 3. Lett toning av rutene. 4. Sandbeige montanaskinn. 5. M5 fangere og skjørt. 6. Shadowline. Ikke noe er penere for meg enn '01 look svart shadowline E39 med lyst skinn og xenon. *SIKLE* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Gratulerer med ny bil! Som andre sier her ser det ut som en ryddig og pen bil. Et godt utgangspunkt for litt "modifikasjoner" der. Skal ikke så mye til heller, hjelper utrolig med noen fine felger og '01-optikk på lyktene + hvit blink. Da har du nesten fått deg "ny" bil igjen... Ikke noe er penere for meg enn '01 look svart shadowline E39 med lyst skinn og xenon. *SIKLE* Da mangla jeg bare det lyse skinnet jeg da? hehe Foretrekker egentlig mørkt interiør selv, så er storfornøyd med sportsinteriør i alcantara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Så ut som en meget ryddig og pen bil! Et kjempebra utgangspunkt!Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Pen bil. Mye bra som kan gjøres her Hvis du skal ha nye felger, så se på M6 felgene. De er ser utolig bra ut på en sort E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Grattis med ny bil! Hva er planene med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 så ut som min den når jeg fikk den! detta kan bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Grattis En flott bil, så mye bilder skulle vær salgsannonse ha hatt, siden kjøper alltid ønsker å se "hele" bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Gratulerer:) Virket som en hel og fin bil det der, forje eier har sikkert tatt gått vare på den. Det ser ihvertfall sånn ut Ga du den prisen som står der eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Grattis med ny bil Får vel holde øya oppe å speide etter den rundt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Gratulerer. E39 er digg bil!! Lykke til videre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå