NSS Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Da har jeg endelig fått somlet meg til å kjøpe meg ny bil Har ikke fått tatt noen bilder enda, så jeg håper at forrige eieren ikke har noe imot at jeg bruker bildene hans: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 16&tot=782 Så skal jeg prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Synes dere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Grattis! Du veit vel hva jeg syns om de fangerne, men den ser jo hel og pen ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Gratulerer med"ny"bil. Iflg bildene ser bilen pen og ryddig ut. Få byttet de orange blinklysene så blir bilen enda penere Og som alltid,felger og bilens bakkeklaring forandrer mye på en bil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Grattis med ny BMW NSS. Ser velholdt ut denne, og virker som et godt utgangspunkt for div. oppgraderinger du måtte ha fremover . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feldwebel Jensen Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Jeg ville satt ønskelista slik: 1. 2001-look foran+bak med xenon. Gjerne Hella original. 2. M5 felger + litt senk. 3. Lett toning av rutene. 4. Sandbeige montanaskinn. 5. M5 fangere og skjørt. 6. Shadowline. Ikke noe er penere for meg enn '01 look svart shadowline E39 med lyst skinn og xenon. *SIKLE* Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Gratulerer med ny bil! Som andre sier her ser det ut som en ryddig og pen bil. Et godt utgangspunkt for litt "modifikasjoner" der. Skal ikke så mye til heller, hjelper utrolig med noen fine felger og '01-optikk på lyktene + hvit blink. Da har du nesten fått deg "ny" bil igjen... Ikke noe er penere for meg enn '01 look svart shadowline E39 med lyst skinn og xenon. *SIKLE* Da mangla jeg bare det lyse skinnet jeg da? hehe Foretrekker egentlig mørkt interiør selv, så er storfornøyd med sportsinteriør i alcantara! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobben! Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Så ut som en meget ryddig og pen bil! Et kjempebra utgangspunkt!Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Pen bil. Mye bra som kan gjøres her Hvis du skal ha nye felger, så se på M6 felgene. De er ser utolig bra ut på en sort E39 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schnellfahren Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Grattis med ny bil! Hva er planene med den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2mMy Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 så ut som min den når jeg fikk den! detta kan bli bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Grattis En flott bil, så mye bilder skulle vær salgsannonse ha hatt, siden kjøper alltid ønsker å se "hele" bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Posted February 2, 2007 Share Posted February 2, 2007 Gratulerer:) Virket som en hel og fin bil det der, forje eier har sikkert tatt gått vare på den. Det ser ihvertfall sånn ut Ga du den prisen som står der eller ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pocket Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Grattis med ny bil Får vel holde øya oppe å speide etter den rundt her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Gratulerer. E39 er digg bil!! Lykke til videre med bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts