kristian08 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 For en utrolig syk verden vi lever i. Kom nettopp hjem, og til min store forskrekkelse så hadde noen stjelt enderøret mitt.. Det er ikke noe big deal ettersom det bare var noe drit som har stått på bilen helt siden jeg kjøpte den. Koster sikkert ikke mer enn 100kr eller noe. Men er det mulig å synke så lavt at en stjeler noe så verdiløst? Er virkelig flau på deres vegne (om det var flere) Det er så nedverdigende å stjele noe slikt. Å virkelig bøye seg ned, stresse med å vri den av og løpe avsted, er så utrolig skamfullt... Slike folk, betyr mindre enn det hvite som legger seg på bunnen av et glass med vann som har stått for lenge.. if u get my point... Men men.. håper den/disse pengemanglende uverdige menneskene sover godt i natt. Jeg ønsker dem vell i livet (er bittelitt frustrert ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 He he he....på en skala fra en til stusselig er dette ganske tett oppunder stusselig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Håpløst... Enkelte folk synker lavere enn man skulle tro gikk an! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ja, det er en syk syk verden vi lever i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 sikkert noen unger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 sikkert noen unger da... Håper no det. Jeg kunne lett gjort noe slikt når jeg var 10 år eller noe, bare for pure F liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 hehe, sikker på at ingen sitter med et enderør i grillen noda??kanskje det har falt av i fart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 hehe, sikker på at ingen sitter med et enderør i grillen noda??kanskje det har falt av i fart?? Hehehe... Får ikke håpe det, er vel få som foretrekker å ha enderøret foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Er liksom ikke grenser på hva de tar om dagen.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Ja, vil lever i et tragisk samfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen tok den sorte lista i gummien rundt frontvinduet mitt på E-30en min en gang. Hele vindu blåste inn på motorveien nesten. Da begynte jeg å lure... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Du så det ikke før du kom hjem? =) Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 merket bare at det trakk så j**lig fra vinduet.så glapp det i kanten liksom..fikk heldigvis stoppet i tide. Følte meg litt i vinden da kan du si. Heldigvis er det limt frontrute i E-46. Så føler tilogmed jeg meg trygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 Spørsmålet mitt gikk til trådstarter, men ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 2, 2007 Share Skrevet Februar 2, 2007 trådstarteren sover sikkert.. noen er nødt ta ansvar her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå