Søreng Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Da var en brikke solgt og har da én igjen! Skal du fortsatt ha denne brikken frodekrs eller? Uansett fritt fram og by! Skal være 200pins 333 MHz (PC2700) ram! Har stått i en medion pc, men er byttet ut til fordel for mer Kom med bud Bilde for de som måtte trenge det
Søreng Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Skrevet Februar 3, 2007 dersom dere betaler frakten for hver deres brikke så sier vi det ;D
Sevenord Skrevet Februar 3, 2007 Skrevet Februar 3, 2007 Ja om du kan putte det i en konvolutt så? Jeg kan sette inn 120,- til deg. Send meg kontonr på pm
Søreng Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 da var én brikke solgt til el`satanical.. Endret litt på først post, som sier at nå har jeg en brikke igjen! Kom med bud!
Sevenord Skrevet Februar 8, 2007 Skrevet Februar 8, 2007 Kan jo bumpe denne å si at det var ett raskt og smertefritt kjøp! Så om noen er i tvil, ikke vær det
Søreng Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 Ingen som trenger litt ekstra guffe i sin bærbare pc da?
frodekrs Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Beklager, glemte av denne posten. Nei jeg trenger ikke denne. Jeg trudde jeg hadde en ledi plass i maskina til den. men det var ikke her:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå