S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Ønsker å kjøpe baklykter med hvite blinklys til en E39 Touring. Trenger vel egentlig kun den ytterste delen på hver side? Er også ute etter en M5-frontfanger!
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Det er vel kun den ytterste delen som inneholder blinklyset du trenger da, så ville tro det holder med den ja. Ønsker du å kjøpe brukt eller er du på utkikk etter nytt?
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Okey, men det er for dyrt nytt uansett. Så jeg er på utkikk etter noen brukte.
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Du får kjøpt bare de lyktene på siden, og de koster rundt 2000,- for et sett. Har dobbeltsjekket det nå for å være sikker.
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Hvor var dette? Syns 2000 fremdeles er litt dyrt... Tenkte jeg kunne kjøpt de brukt av noen som skulle oppgradere til facelift ol.
TJ Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 Hvor var dette? Syns 2000 fremdeles er litt dyrt...Tenkte jeg kunne kjøpt de brukt av noen som skulle oppgradere til facelift ol. Sjekket på www.schmiedmann.no Der koster de i overkant av 2000,-
S. Gunstad Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Takk, blir kanskje de der hvis ingen har noen brukt liggende å slenge.
S. Gunstad Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Bump. Også intr. i M5 frontfanger eller AC Shnitzer "leppe".
Dr_S Skrevet Februar 5, 2007 Skrevet Februar 5, 2007 Er vel ikke akkurat slike blinklys man kommer over brukt hver dag, men. 2000 er prisen man må betale Gjør seg utrolig bra, klarer ikke de orange lyktene...
S. Gunstad Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 Er vel ikke akkurat slike blinklys man kommer over brukt hver dag, men. 2000 er prisen man må betale Gjør seg utrolig bra, klarer ikke de orange lyktene... Har vel innsett det jeg og blir trolig kjøpt inn nye til sommern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå